Neeee gewoon dichtgooien en een nieuwe openen hoor! Anders gaat iedereen zitten wachten tot een ander het doet omdat ze er zelf geen zin in hebbenquote:Op zondag 12 april 2009 22:44 schreef Linda2205 het volgende:
Ik zat al te twijfelen of ik dat zelfde zou doen als jij, zodat ik mn eerste OUD-topic kon openen. Maar heb maar netjes mn beurt afgewacht![]()
Wij hebben trouwens afgelopen dinsdag voor het eerst het hartje gehoord..(Ja, met 16w+5) Wat onwijs schattig is dat zeg! Kon nog net de traantjes inhouden
Een klein maar onverzettelijk kastje denk ik. Van staal uiteraard.quote:Op zondag 12 april 2009 22:44 schreef huuphuup het volgende:
hahahaha ja die was ook idiootdie zag ik nog net wel voorbij komen in het reclame-blokje.
"ja het klonk wel bekend"![]()
ik ben wel benieuwd hoe zo'n Stalin er dan uit zou zien! Zal wel niet zo groot zijn
Maneki, hmmm nee die ken ik niet... of in elk geval niet op die manier haha
quote:Op zondag 12 april 2009 22:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Een klein maar onverzettelijk kastje denk ik. Van staal uiteraard.
in a nutshell:quote:Op zondag 12 april 2009 22:47 schreef sjak het volgende:
Ik geloof dat ik even ga teruglezen (ik snap helemaal niet waar jullie het allemaal over hebben)
Dat komt vast nog wel, als je daar vaker langskomt om ijs te halen enzoquote:Op zondag 12 april 2009 22:44 schreef huuphuup het volgende:
hahahaha ja die was ook idiootdie zag ik nog net wel voorbij komen in het reclame-blokje.
"ja het klonk wel bekend"![]()
ik ben wel benieuwd hoe zo'n Stalin er dan uit zou zien! Zal wel niet zo groot zijn
Maneki, hmmm nee die ken ik niet... of in elk geval niet op die manier haha
hahaha ja vast welquote:Op zondag 12 april 2009 22:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Dat komt vast nog wel, als je daar vaker langskomt om ijs te halen enzo
Weljajoh. Dat zijn gewoon redactiemedewerkersquote:Op zondag 12 april 2009 22:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat hoop ik dus écht. Want anders geef ik bij deze de mensheid op.
Maar zo wil je toch niet bekend komen te staan?quote:Op zondag 12 april 2009 22:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Weljajoh. Dat zijn gewoon redactiemedewerkers.
Nee, joh! Da's in Chinaquote:Op zondag 12 april 2009 22:57 schreef sjak het volgende:
Nou huup, dat is natuurlijk afhankelijk van hoe laat je zoekt.
Nee Rocka, het winkelen is er goedkoper, maar ja, de muur he.... daar ben ik echt tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |