Sneijder stond vandaag geen basis. Tegen Sevilla is Lass niet meer geschorst, dus dat is geen probleem.quote:Op zondag 19 april 2009 00:04 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Voor hoelang Sneijder? Of nog niks bekend?
Als Guti gaat spelen voor Real tegen Sevilla wordt Real opgerold
Zag het ja, gelukkig maarquote:
Voor wat ik nu zie helaas tegen de verhoudingen inquote:Op zondag 19 april 2009 19:11 schreef WeebI het volgende:
GOL del Sevilla, GOL de Escudé (Valencia 0-1 Sevilla)
Dat dus. Direct rood voor zo'n overtredingquote:Op zondag 19 april 2009 19:29 schreef Gitanov het volgende:
Het is weer erger je aan de scheidsrechter tijd
Adriano kreeg helemaal geen geel hoor. Bij die eerste gele werd hij terechtgewezen door de grensrechter en gaf hij de gele kaart alsnog aan degene die hem echt verdiende (Squillaci dacht ik).quote:Op zondag 19 april 2009 19:48 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Dat dus. Direct rood voor zo'n overtredingZijn eerste geel was al helemaal geen geel.
En Villa had daar ook geel moeten krijgen want hij vroeg nadrukkelijk om een geel kaart.
En nu komtie weer met een mongolide penalty
Oh nee toch? Nou in dat geval heeft de scheids weer een paar euro's bijverdiend door die rode kaartquote:Op zondag 19 april 2009 19:51 schreef WeebI het volgende:
[..]
Adriano kreeg helemaal geen geel hoor. Bij die eerste gele werd hij terechtgewezen door de grensrechter en gaf hij de gele kaart alsnog aan degene die hem echt verdiende (Squillaci dacht ik).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |