Net toevallig niet, soms wel soms niet.quote:Op zondag 12 april 2009 21:06 schreef sezten het volgende:
Vergeet de kleine maar mooie OP pic niet![]()
Kijk je wel eens naar Getafe, dos?
Ik hoop het, zou het jammer vinden als ze zouden degraderen.quote:Op zondag 12 april 2009 21:07 schreef Plato1980 het volgende:
Zelfs Espanyol kan het nog steeds redden.
Oké, wist ik niet. Je bent hier ook nooitquote:Op zondag 12 april 2009 21:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Net toevallig niet, soms wel soms niet.
Ik ook, het is toch een traditierijke club. Weliswaar in veel aspecten een zeer foute traditie, maar toch zou het jammer zijn.quote:Op zondag 12 april 2009 21:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik hoop het, zou het jammer vinden als ze zouden degraderen.
Ik volg de Primera niet echt ik ben een echte fan van de premier league. Dus ik wil me ook geen fan noemen van Getafe of Barca meer een volgerquote:Op zondag 12 april 2009 21:08 schreef sezten het volgende:
[..]
Oké, wist ik niet. Je bent hier ook nooit
Inderdaad, al hadden ze vandaag echt goede zaken kunnen doen bij directe concurrent Numancia, toch de zwakste ploeg van de hele Liga, maar daar kwamen ze niet verder dan 0-0.quote:Op zondag 12 april 2009 21:07 schreef Plato1980 het volgende:
Zelfs Espanyol kan het nog steeds redden.
Je beseft dat je nu in de RK-kerk komt vertellen dat je meer ziet in de Islamquote:Op zondag 12 april 2009 21:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik volg de Primera niet echt ik ben een echte fan van de premier league.
Bovendien is de derby altijd leuk.quote:Op zondag 12 april 2009 21:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ook, het is toch een traditierijke club. Weliswaar in veel aspecten een zeer foute traditie, maar toch zou het jammer zijn.
Numancia voegt niets toe aan La Liga en moet er wat mij betreft sowieso uit. Recreativo mag er ook wel uit, maar Espanyol moet het redden. Persoonlijk zie ik dan het liefst Almeria of Getafe er als derde uitgaan.quote:Op zondag 12 april 2009 21:11 schreef WeebI het volgende:
Maar persoonlijk zou ik het perfect vinden als de ploegen die nu 18e, 19e en 20e staan eruit zouden vliegen aan het eind.
Wel op een stomme plek buiten de stad.quote:
Espanyol heeft ook niets in de stad te zoelen.quote:Op zondag 12 april 2009 21:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wel op een stomme plek buiten de stad.
Daar in 'the-middle-of-nowhere' naast het vliegveld heeft niemand wat te zoeken.quote:Op zondag 12 april 2009 21:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Espanyol heeft ook niets in de stad te zoelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |