Het lijkt op bowls of jeu de boules, alleen wordt het op teflon gespeeld.quote:Op zondag 12 april 2009 20:32 schreef -Hans- het volgende:
Op Eurosport is curling bezig. Kan iemand mij uitleggen wat daar in vredesnaam zo leuk aan is??
Q-music is best okequote:Op zondag 12 april 2009 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanavond tijdens gourmet een aantal uren Q-music op de achtergrond gehad. Nou, 3FM is allesbehalve onderscheidend. Heb maar een paar nummers gehoord die níet op 3FM voorbij komen...
En toch zit het stadion daar nog redelijk vol. De boeiende factor bij Curling ontgaat mij een beetjequote:Op zondag 12 april 2009 20:32 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Oeh wacht. Ik blijf nog even. Curling
Die ontgaat mij ook, dus ik ga naar huis! Dag homiesquote:Op zondag 12 april 2009 20:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En toch zit het stadion daar nog redelijk vol. De boeiende factor bij Curling ontgaat mij een beetje
Heb jij de juiste "sport" voor ogen ? , wordt gespeeld op ijs namelijk.quote:Op zondag 12 april 2009 20:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het lijkt op bowls of jeu de boules, alleen wordt het op teflon gespeeld.
Overigens boeien de sporten die jij nu noemt mij ook niet echtquote:Op zondag 12 april 2009 20:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het lijkt op bowls of jeu de boules, alleen wordt het op teflon gespeeld.
Dag spammertquote:Op zondag 12 april 2009 20:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Die ontgaat mij ook, dus ik ga naar huis! Dag homies
Die sporten zijn alleen leuk om zelf te doen kortstondig.quote:Op zondag 12 april 2009 20:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Overigens boeien de sporten die jij nu noemt mij ook niet echt
Krijgen we dan ook broodje gijs meequote:Op zondag 12 april 2009 20:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup! en daar werkt misschien wel de nieuwe zender coördinator van 3FM, Wouter v/d Goes !
Tim.
Helpt het je als ik zeg dat ik NASN Europe kan ontvangen?quote:Op zondag 12 april 2009 20:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Overigens boeien de sporten die jij nu noemt mij ook niet echt
Misschien dan wel ja, maar om te kijken is de factor boeiend echt 0.0 %..quote:Op zondag 12 april 2009 20:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die sporten zijn alleen leuk om zelf te doen kortstondig.
Staverman? Laat maar komen! Luisterde altijd naar hem toen hij nog op 3FM was te horenquote:Op zondag 12 april 2009 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook broodje gijs mee
uuuhm neequote:Op zondag 12 april 2009 20:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Helpt het je als ik zeg dat ik NASN Europe kan ontvangen?
Curling is tof! Lekker tegen de tv lopen schelden dat ie verder naar links of rechts moet, heerlijk!quote:Op zondag 12 april 2009 20:32 schreef -Hans- het volgende:
Op Eurosport is curling bezig. Kan iemand mij uitleggen wat daar in vredesnaam zo leuk aan is??
Had hij dat nou maar niet gedaanquote:Op zondag 12 april 2009 21:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Klaas waagt zich toch aan de Lil' Wayne-versie van Let It Rock.
quote:Op zondag 12 april 2009 21:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Curling is tof! Lekker tegen de tv lopen schelden dat ie verder naar links of rechts moet, heerlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |