Dank je wel Johan voor het linkje , "net" uit......ik lach me dood.quote:Op maandag 13 april 2009 23:34 schreef johan555 het volgende:
dit zijn de officiele cijfers van Centrale Bank
Van Aruba jan 2009
brone financiėle crisis en de
Arubaanse economie
http://parlis.nl/pdf/bijlagen/BLG18873.pdf
[ afbeelding ]
Als je goed kijkt is de stippelijn de verwachting tot half 2009quote:Op maandag 13 april 2009 23:38 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Dank je wel Johan voor het linkje , "net" uit......ik lach me dood.
Ja hoor OF kijkt heel goed Johan. En ziet dat je niet gescrolled hebtquote:Op maandag 13 april 2009 23:42 schreef johan555 het volgende:
[..]
Als je goed kijkt is de stippelijn de verwachting tot half 2009
maar Of wil niet goed kijken
LOL goede vondst OUWEFIETS, maar ter verdediging van de filmmaker; een film gebaseerd op de leugens van die skank Beth Holloway kan natuurlijk ook nooit iets worden.quote:Whatever the reason, "Natalee Holloway," which premieres at 7 p.m. April 19 on Lifetime Movie Network, is sloppy and uneven, a forgettable look at the tragedy that consumed the nation's attention for months.
Later in de week mrB, de paas was hier vrij familie-intensief maar je hebt gelijk het wordt weer zo langzamerhand tijd voor een Keekje.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:07 schreef mrBhimself het volgende:
En Jo, komt er nog een (verlate) keek op de week?
Je kan beter eens fatsoenlijk aandacht besteden aan de onzin die je hier neerplempt jochie, de taalfouten en andere blunders in de bagger die jij posts noemt, zijn werkelijk tenenkrommend.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:17 schreef johan555 het volgende:
kom je wer comentaar leveren stalker !!
Zal ik hier een posten wie je alemaal stalkt mannetje !
Rustig maar Johan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:17 schreef johan555 het volgende:
kom je weer comentaar leveren stalker !!
Zal ik hier een posten wie je alemaal stalkt mannetje !
Komt helemaal goed met jou mannetje !quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:22 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Je kan beter eens fatsoenlijk aandacht besteden aan de onzin die je hier neerplempt jochie, de taalfouten en andere blunders in de bagger die jij posts noemt, zijn werkelijk tenenkrommend.
toedels
quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:24 schreef johan555 het volgende:
[..]
Komt helemaal goed met jou mannetje !
Sterker nog het is al helemaal goed in huize JoBuster, heerlijke Paasdagen gehad, zelfs een beetje zonverbrand.quote:
maak jezelf toch niet zo belachelijk OF met je rare lacherige gedoequote:
LOL jij bent echt gaan geloven in die onzin he jochie, een Lek jeetje wat zou zo'n Lek dan wel niet lekken?quote:
Alweer vergeten te scrollen Johan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:49 schreef johan555 het volgende:
[..]
maak jezelf toch niet zo belachelijk OF met je rare lacherige gedoe
op RU kotsen ze je ook al uit
en uitkijken hoor daar zit een Lek !
Volgens mij was jij dat.quote:Op dinsdag 14 april 2009 01:05 schreef johan555 het volgende:
Buster we zullen eens in Kaart gaan brengen wie jij allemaal Stalkt
Observer had het er hier laatst ook al over
Je spaart fototjes van iedereen die op zoek is naar de waarheid !
In en in ziek
is die website van jou cctje ?quote:Op dinsdag 14 april 2009 01:10 schreef CCtje het volgende:
@yentle
Een beetje beledigd meid?
Jammer voor je.
Het feit dat jij mij vergelijkt met die nazi's zegt natuurlijk weer genoeg over jou.
Voor mij weer een bevestiging dat jij rechtstreeks naast je vriendin Beth plaats
kan nemen in die inrichting waar jij haar in wenst.
En dat www.sapaho.nl jou niet bevalt is ook jammer voor jou.
Ik ben van mening dat dit een andere kijk op dit drama geeft.
Vrijheid van meningsuiting, snap je meid?
Ayo
Had Spong niet verteld dat Guido homoseksueel was, of hoe zat dat ook alweer?quote:Op dinsdag 14 april 2009 01:10 schreef CCtje het volgende:
@yentle
Een beetje beledigd meid?
Jammer voor je.
Het feit dat jij mij vergelijkt met die nazi's zegt natuurlijk weer genoeg over jou.
Voor mij weer een bevestiging dat jij rechtstreeks naast je vriendin Beth plaats
En dat www.sapaho.nl jou niet bevalt is ook jammer voor jou.
Ik ben van mening dat dit een andere kijk op dit drama geeft.
Vrijheid van meningsuiting, snap je meid?
Ayo
Beth Holloway liegt en bedriegt om er, in godsnaam, alsjeblieft, ik doe alles, als het maar een groepsverkrachting was, van te maken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 01:10 schreef CCtje het volgende:
@yentle
Ayo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |