enquote:Op zondag 12 april 2009 15:51 schreef Neutrino het volgende:
Niet confronteren. Je moet met haar afspreken en dan andere vrouwen aandacht geven.
Dan ben je opeens exclusief. Laat haar maar moeite voor je doen. Je bent toch de prijs ?
en dan keihard neuken en geen aandacht meer geven..
Je moest eens weten hoeveel smsjes dat oplevert...![]()
enquote:Op zaterdag 11 april 2009 02:33 schreef Under_Score het volgende:
was neuken al genoemd?
enquote:
quote:
Ja topic starter wil op een normale manier met mensen omgaan, zulk soort mensen zijn er ook nog.quote:Op zondag 12 april 2009 16:56 schreef Nobu het volgende:
Zijn dat soort opmerkingen wat te confronterend voor ts?
Wat schattig. Vertel eens hoe zo'n gesprek tussen jou en je vrienden zou verlopen.quote:Op zondag 12 april 2009 16:59 schreef 49euro het volgende:
[..]
Ja topic starter wil op een normale manier met mensen omgaan, zulk soort mensen zijn er ook nog.
TS is homoquote:Op zondag 12 april 2009 17:02 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wat schattig. Vertel eens hoe zo'n gesprek tussen jou en je vrienden zou verlopen.
En vertel ook eens hoe jij denk dat vrouwen over dit soort onderwerpen praten, "nee hoor, je moet wel een beetje rekening houden met zijn gevoelens"?
Topicstarter heeft grotere ambities dan stoere praatjes houdenquote:
Ooh, toch wel?quote:Op zondag 12 april 2009 17:10 schreef 49euro het volgende:
[..]
Topicstarter heeft grotere ambities dan stoere praatjes houden
quote:Op zondag 12 april 2009 16:27 schreef hoerezooi het volgende:
mensen die zulke uitspraken van andere mensen op een forum serieus nemen![]()
Smoel houden dus, hypocriet!quote:Op zondag 12 april 2009 11:06 schreef 49euro het volgende:
mag wel bij mij een keer oefenen?
stoere jongequote:Op zondag 12 april 2009 17:39 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
NEUKEN PIJPEN HOEREN SEKS BEFFEN KETSEN BALLEN ANAAL PENIS VAGINA
Kuttopic
Eerlijk dat topic opzich was triest en ging er al over vandaar dat ik na maanden van verbetenheid cynisch reageerde maar dat snap jij waarschijnlijk nietquote:Op zondag 12 april 2009 17:44 schreef Titus-Pullo het volgende:
TS moet zijn bek houden, aangezien hij in een topic waarin een user iets over orale seks vraagt dit postte:
[..]
Smoel houden dus, hypocriet!
Wat een kutexcuus, je moet gewoon niet gaan klagen over iets waar je je zelf ook schuldig aan maakt.quote:Op zondag 12 april 2009 17:45 schreef 49euro het volgende:
[..]
Eerlijk dat topic opzich was triest en ging er al over vandaar dat ik na maanden van verbetenheid cynisch reageerde maar dat snap jij waarschijnlijk niet
en jij moet niet zoveel scheldwoorden gebruikenquote:Op zondag 12 april 2009 17:46 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Wat een kutexcuus, je moet gewoon niet gaan klagen over iets waar je je zelf ook schuldig aan maakt.
Ontwijk de beschuldiging vooral nog wat meerquote:Op zondag 12 april 2009 17:47 schreef 49euro het volgende:
[..]
en jij moet niet zoveel scheldwoorden gebruiken
Het doet me goed tehoren dat je het hiermee eens bent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
En nu komt het gewauwel van een gebroken manquote:Op zondag 12 april 2009 17:50 schreef 49euro het volgende:
Ik hoef niks te ontwijken ik weet wat ik post en wat ik bedoel jij weet dat blijkbaar niet over mijn post, jij kan beter een excuus zoeken dus
quote:Op zondag 12 april 2009 17:58 schreef Daniane het volgende:
oke.
ik moet nu weg voor mn bukkake date.
later.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
HAHAHAHA meneer kan de discussie niet winnen en besluit dan maar door te gaan met een persoonlijke aanval. Daar ben ik niet vies van hoor maar als je graag daarover wilt praten moet je een nieuw topic openen, ik wil er best aandacht aan schenken.quote:Op zondag 12 april 2009 17:58 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
En nu komt het gewauwel van een gebroken manzielig hoor.
Ten eerste is het niet IRITEER maar IRRITEER en ten tweede is het niet IRRITEER maar ERGER!quote:Op zondag 12 april 2009 16:24 schreef 49euro het volgende:
Ik iriteer me echt kapot aan een hoop sukkels
Ja, we draaien het omquote:Op zondag 12 april 2009 18:02 schreef 49euro het volgende:
[..]
HAHAHAHA meneer kan de discussie niet winnen en besluit dan maar door te gaan met een persoonlijke aanval. Daar ben ik niet vies van hoor maar als je graag daarover wilt praten moet je een nieuw topic openen, ik wil er best aandacht aan schenken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |