Zo'n halve staart heb ik nog nooit voor elkaar kunnen krijgen zonder dat het rond t elastiekje helemaal gaat klitten. Pijn deed dat altijd manquote:Op woensdag 29 april 2009 17:03 schreef Inu het volgende:
Ik heb vroegah ook een periode gehad waarin ik een klein staartje maakte van de bovenste pluk en dan ook zo ging slapen en de ochtend erop de loshangende haren een keer kamde en dan weer naar school ging
Het kan op den duur zelfs chronische overgevoeligheid veroorzaken, wat wil zeggen dat je er een blijvend gevoelige huid van kan krijgen. Laat producten met SLS dus links liggen!quote:Op maandag 4 mei 2009 12:03 schreef P.F het volgende:
Een vriendinnetje van mij heeft eindelijk een blog geschreven over SLS!
http://www.cosmopinie.nl/(...)_lauryl_sulfate.html
Weet ik niet? Ik snap er vrij weinig van! Zet dat anders daar als reactie?quote:Op maandag 4 mei 2009 13:49 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Het kan op den duur zelfs chronische overgevoeligheid veroorzaken, wat wil zeggen dat je er een blijvend gevoelige huid van kan krijgen. Laat producten met SLS dus links liggen!
Als ik mij niet vergis zit er in 4 van de 5 shampoo's SLS...... Is dit dan niet wat overdreven gesteld?
Check mijn editquote:Op maandag 4 mei 2009 13:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Weet ik niet? Ik snap er vrij weinig van! Zet dat anders daar als reactie?
Helaas geen bronvermelding, dat is dan wel weer jammer.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:03 schreef P.F het volgende:
Een vriendinnetje van mij heeft eindelijk een blog geschreven over SLS!
http://www.cosmopinie.nl/(...)_lauryl_sulfate.html
zo ff een updatequote:Op zondag 19 april 2009 14:50 schreef MissJ het volgende:
Ja dat ga ik gewoon doen, die hele lijn van L'oreal nutri-gloss kopen.
quote:Nieuw! Gliss Kur Oil Nutritive
Voor langhaar
Lang haar kan naast ontzettend mooi ook erg kwetsbaar zijn. Haar langer dan 25 cm is minimaal 2 jaar oud en tussen de 300 en 400 keer gewassen. Lang haar wordt vaak los op de schouders gedragen en slijt daardoor sneller. Haarpunten kunnen dan spijten, waardoor het haar ook kwetsbaarder is voor schadelijke invloeden van buitenaf. Daarnaast is lang haar vaak lastig te kammen en heeft vaak klitten.
Hoe werkt het?
Gliss Kur Oil Nutritive met Anti-Klit effect pakt speciaal deze problemen aan. De formule is voorzien van het Active Repair Complex om zo het haar van binnenuit te herstellen. De toegevoegde Argan & Shea olie bieden de juiste verzorging en glans, en voorkomen klitten en gespleten haarpunten.
Ontdek Oil Nutritive voor mooie gezonde haren !
Onderaan staat een bronvermelding!quote:Op maandag 4 mei 2009 18:49 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Helaas geen bronvermelding, dat is dan wel weer jammer.
Als ik er conditioner in doe, word mij haar zo slap en zacht dat ik het de komende 10 jaar elke dag kan touperen zonder knopen te krijgenquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:17 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Geen conditioner? Ik zou mijn haar nooit uit kunnen kammen dan...
Inderdaad, behalve dat laatste deel want je haar borstelen is fijnquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:09 schreef alors het volgende:
[..]
Als ik er conditioner in doe, word mij haar zo slap en zacht dat ik het de komende 10 jaar elke dag kan touperen zonder knopen te krijgen(bij wijze van dan)
Ik kam mijn haar eigenlijk nooit, ik heb ook nooit knopen.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben nog steeds afgestapt van de krulshampoos en conditioners en gebruik alleen de shampoo van Nivea Diamond Gloss. En jawel, het krult nog steeds. Het is wel heel pluizig helaas, al die afgebroken haren van voorhee die pluizen nog flink d'r doorheen
Iemand tips (behalve dus gel) om dat (optisch?) weg te krijgen?
Aangezien je de shampoo die ik tot nu toe het fijnste vind het laagste cijfer geeft: inderdaadquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:42 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik hoop dat je hier wat aan hebt Ang3l, maar vergeet niet dat ieder haar uniek is en anders reageert op producten!
Keratasequote:
Ja 31 euro is wel crappy, maar ze hebben wel speciaal een pakket voor dun en fijn haar (hint hint hint) ^^quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aangezien je de shampoo die ik tot nu toe het fijnste vind het laagste cijfer geeft: inderdaad
Maar 31 eur voor een conditioner? WTF?1
Het is duur, maar als het wonderen voor je haar kan verrichten wellicht de moeite waard voor een try! Gewoon je haren 2x per week wassen, je hebt weinig nodig, dan doe je er best lang mee!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:41 schreef Ang3l het volgende:
Vind 17 ook best veel voor 1 tube.
Waar haal je dat eigenlijk?
ik weet nie zeker of ik hetzelfde met mijn haar doe maar het lijkt er wel opquote:Op woensdag 29 april 2009 15:40 schreef Harajuku. het volgende:
Dat jullie t volhouden zeg. De conditioners, het hele krullen ritueel, elke dag weerIk zou gillend gek worden geloof ik
dankjewelquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:44 schreef Evil-Cherry het volgende:
Verstandige meid, die _ LotT![]()
Ben wel benieuwd naar wat voor gel jij gebruikt.
Ja maar dab heb je;t probleem al meteen weer he.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:47 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Het is duur, maar als het wonderen voor je haar kan verrichten wellicht de moeite waard voor een try! Gewoon je haren 2x per week wassen, je hebt weinig nodig, dan doe je er best lang mee!
http://www.kapsalonhe-ar.nl/index1.html
Ik denk dat oleo-curl voor jou het beste volstaat:quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar dab heb je;t probleem al meteen weer he.
Welke moet ik hebben? Ik heb krulhaar, dus die.
Maar goed, ik heeb ook droog haar... dus die dan?
Of nee, ik heb fijn haar.... die?
Waarom is er geen alles in een en wat zou dan de beste keuze van die allemaal zijn?
quote:Gekruld haar
Krullend haar heeft een onregelmatige structuur. De haarzakjes liggen op een afwijkende manier in de hoofdhuid, waardoor het haar krullend aan de oppervlakte verschijnt. Tevens schuurt het haar over elkaar heen waardoor de krultekening pluizig en niet veerkrachtig is. Oléo-Curl voedt de haarvezel en maakt de krultekening weer rustig en vol. De hernieuwde veerkracht zorgt voor handelbare krullen.
Oléo-Curl is een gepersonaliseerde haarverzorgingslijn die het haar voedt, verzacht en zorgt voor een mooie soepele krultekening. Oléeo-Curl bevat twee complexen: Nutri-Huile, die zorgt voor perfecte, soepele krullen; en Curl-Protect, die beschermt tegen vervorming van de krullen.
Technologie: Nutri-Huile + Curl-Protect
Nutri-Huile:
*
Shorea & Palm olie: Zachtmakend effect.
*
Cationische polymeren: Zachtmakend en ontwarrend effect.
Curl-Protect:
*
Lipiden: Behouden de balans van het lipiden gehalte, beperken vochtopname in de haarvezel en beschermt tegen vervorming.
*
Xylose: Beschermt tegen hitte van warmtebronnen
Staat dat direct met elkaar in verband dan, ik bedoel een shampoo die de vochtopname beperkt zorgt altijd voor droog haar? (mss dat E-C dit weet)quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:18 schreef Ang3l het volgende:
Beperken vochtopname.... en mijn haar IS al zo droog
Ingrediëntenlijstje?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:05 schreef _LotT het volgende:
[..]
dankjewel![]()
ik gebruik aqua gloss van l'oreal
wel niet téveel gebruiken, anders heb je echt van die 'harde' krullen
gewoon op je hand opensmeren en door je haar gaan![]()
[ afbeelding ]
Geen idee, ik heb geen verstand van shampoo's, buiten het feit dat ik en mijn haar het verschikkelijk spul vindenquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:20 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Staat dat direct met elkaar in verband dan, ik bedoel een shampoo die de vochtopname beperkt zorgt altijd voor droog haar? (mss dat E-C dit weet)
water, glycerin, alcohol denat., peg-8, PVP, Peg-40 hydrogenated castor oil, polyacrylate-3, phenoxyethanol, methylparaben, aminomethyl propanol, glyceryl polyacrylate, linalool, limonene, butylphenyl methylpropional, hexyl cinnamal, hydroxycitronellal, benzyl salicylate, benzyl benzoate, CI 14700 / RED 4, CI42090 / BLUE 1, parfumquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |