Ik zit nu op 24 % na ongeveer 38 uur. En iedere core heeft 1 zo een pakket, dus het duurt wel nog ff. Maar jaquote:Op woensdag 15 april 2009 20:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
21% na hoeveel tijd? Die AstroPulse pakketjes zijn groot... Maar wel lekker veel punten
Ook inmiddels gevondenquote:Op zondag 26 april 2009 19:45 schreef LightLuke het volgende:
Laptop is hier al over gezet (leverde toch weinig wgc output).
Edit: die doet ook 15 dagen over 1 astropulse![]()
Kan ik ook aangeven dat ik alleen multibeams en cuda opdrachten wil?
Ga naar http://setiathome.berkeley.edu/prefs.php?subset=projectquote:
Bij m'n Quad neemt het 100Watt meer.quote:Op maandag 27 april 2009 13:31 schreef Sjowhan het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd hoeveel stroom 't extra vraagt per maand/kwartaal of jaar. De machine staat nu wel extra te berekenen (de kracht die hij niet gebruikt voor normaal gebruik) zodat waarschijnlijk ook wel de voeding extra moet worden aangesproken.
Hmm, heb er geen problemen mee.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:52 schreef mschol het volgende:
hmmm.. door die cuda taken crasht m'n displaydriver continue
dat was de conclusie toen.. nu denk ik dat er wat anders aan de hand isquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:41 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hmm, heb er geen problemen mee.
Wat voor hardware en driver-versie heb je?
Dat heeft waarschijnlijk met de dagoutput te maken; wat de machine/pc dus verwerkt op een dagquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:59 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik begrijp iets niet, ik zie in de rankinglijsten van Dutch Power Cows gebruikers staan met honderdduizenden punten en een relatief erg laag gemiddelde. Omgekeerd gebruikers met een relatief laag aantal punten en een relatief hoog gemiddelde. Kan iemand dat uitleggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |