Thuis was het 4-1 geloof ik ?quote:Op zondag 12 april 2009 16:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een ongelofelijke domoren in de verdediging bij Heracles.
Om in paassferen te blijven: het zijn falende paashazen.quote:Op zondag 12 april 2009 16:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een ongelofelijke domoren in de verdediging bij Heracles.
Liverpoolquote:Op zondag 12 april 2009 16:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is maar 1 supporters groep die dat kan en mag zingen.
LIVERPOOL
Ook dan word ik pischago.quote:Op zondag 12 april 2009 16:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
LIVERPOOL
quote:
Toen vlogen ze er net zo makkelijk bij jullie in. Het kan verkeren.quote:
Nee. Bij Heracles moeten ze de eieren nog vinden.quote:Op zondag 12 april 2009 16:17 schreef Chadi het volgende:
5-1 voor Feyenoord .. what teh fuck ?? zijn ze allemaal aan de dope of zo
Celtic ookquote:Op zondag 12 april 2009 16:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
LIVERPOOL
Zeg je ook alleen maar omdat hun shirt zwart/wit isquote:Op zondag 12 april 2009 16:17 schreef DJ_Ryow het volgende:
laat Heracles maar lekker degraderen. kleurloze club.
Heracles wel ja.quote:Op zondag 12 april 2009 16:17 schreef Chadi het volgende:
Nee, bruins is vroeg gewisseldquote:Op zondag 12 april 2009 16:17 schreef Chadi het volgende:
Het leeuwendeel van deze selectie verdient het om te degraderen. De club niet.quote:Op zondag 12 april 2009 16:17 schreef DJ_Ryow het volgende:
quote:Op zondag 12 april 2009 16:17 schreef DJ_Ryow het volgende:
En gooi met je schoenen.quote:Op zondag 12 april 2009 16:18 schreef Blawh het volgende:
Jan Smit, loop maar vast richting kleedkamer.
Daar doel ik dan ook niet op hoor. Ik doel op het feit dat Maertens en Boakye beiden aan het solilciteren zijn naar rood. Dupeer je in degradatieverkerende ploeg aardig mee he... om niets ook nog.quote:Op zondag 12 april 2009 16:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Toen vlogen ze er net zo makkelijk bij jullie in. Het kan verkeren.
Bruins mag dan wmb ook naar een andere club uitkijken.quote:Op zondag 12 april 2009 16:18 schreef Forumgebruikert het volgende:
[..]
Nee, bruins is vroeg gewisseld
Vroegpensioen lijkt me meer op zn plaatsquote:Op zondag 12 april 2009 16:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bruins mag dan wmb ook naar een andere club uitkijken.
Frustratie omdat zij de enigen zijn die WEL elke wedstrijd VOL er voor gaan. Ik zou me ook kapot ergeren dan.quote:Op zondag 12 april 2009 16:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Daar doel ik dan ook niet op hoor. Ik doel op het feit dat Maertens en Boakye beiden aan het solilciteren zijn naar rood. Dupeer je in degradatieverkerende ploeg aardig mee he... om niets ook nog.
quote:Op zondag 12 april 2009 16:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Toch veel respect voor Volendam hoe ze de laatste weken strijden. Dat is knap met zo'n beperkte selectie.
Adelaar
quote:Op zondag 12 april 2009 16:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik eis een publiekswissel voor De Kaay.
zowaar 4x tegen volendam en heracles gescoordquote:Op zondag 12 april 2009 16:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik eis een publiekswissel voor De Kaay.
Eens.quote:Op zondag 12 april 2009 16:20 schreef Forumgebruikert het volgende:
[..]
Zeker... tegen 020 waren ze ook al erg sterk.. en vorige week helaas ook.
quote:Op zondag 12 april 2009 16:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Gestolen overwinning dus van Heerenveen.
Precies... denk dat Verhoeven het in de eerste divisie zo rustig krijgt in zn doel dat ie nog dikker wordt...quote:Op zondag 12 april 2009 16:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eens.
Van de degradatiekandidaten mogen zij wat mij betreft in de eredivisie blijven.
De Graafschap is maar één punt opgeschoten, volgende week beter.quote:Op zondag 12 april 2009 16:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Gestolen overwinning dus van Heerenveen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |