ja , FCG krijgt ook geen kansen meer.quote:Op zondag 12 april 2009 16:01 schreef achterop23 het volgende:
[..]
pfff, dat meen je niet..
oh jee 1-3, je meent het wel he?
Komt ook door Fer, hij is altijd goed aanwezig bij zulke situatiesquote:Op zondag 12 april 2009 16:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Heerlijk trouwens hoe de stilstaande fases een wapen zijn geworden sinds Vlemmings.
Omdat Volendam wereldtop isquote:Op zondag 12 april 2009 16:01 schreef Palmboom313 het volgende:![]()
Waren konden ze vorige week niet winnen. Dan had je 1 punten achter op NAC gestaan
Tegen een Heracles dat zich nog wel 120% inzet hé. Dat moet gezegd worden.quote:Op zondag 12 april 2009 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jesis Feyenoord gaat es ff los zeg
Ik begin het te hopen. Dan maar weer een stel Nederlanders dat wel wil vechten, zie ik liever in de Juup dan dit in de ere. Hoop dat Piecke er een paar op de bek slaat, dit lijkt nergens op.quote:Op zondag 12 april 2009 16:01 schreef Damzkieee het volgende:
Trieste zooi man godverdomme
Degradatie.nl als het zo doorgaat!
Al zetten zij zich 300 % in, wij hebben Kaay.quote:Op zondag 12 april 2009 16:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Tegen een Heracles dat zich nog wel 120% inzet hé. Dat moet gezegd worden.
Echt hoor, als dit elke week zo gaat volgend seizoen kun je net zo goed juup spelenquote:Op zondag 12 april 2009 16:02 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik begin het te hopen. Dan maar weer een stel Nederlanders dat wel wil vechten, zie ik liever in de Juup dan dit in de ere. Hoop dat Piecke er een paar op de bek slaat, dit lijkt nergens op.
En Bruins.quote:Op zondag 12 april 2009 16:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Al zetten zij zich 300 % in, wij hebben Kaay.
En hopen dat Piecke ook Heerkes tegen het canvas werkt.quote:Op zondag 12 april 2009 16:02 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik begin het te hopen. Dan maar weer een stel Nederlanders dat wel wil vechten, zie ik liever in de Juup dan dit in de ere. Hoop dat Piecke er een paar op de bek slaat, dit lijkt nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |