Wonderbaarlijk!quote:Op maandag 13 april 2009 11:10 schreef ditisHuub het volgende:
hoppa, door velen hier bij FOK met al hun verstandl bij voorbaat al tot flop gebombardeerd, maar hier zijn dan toch de enige echte scherprechters in tv land.
Lekker Slim 14,6% Marktaandeel in de doelgroep 20-34 en 653.000 kijkers
dus volgende week een daling of een stijging van de cijfers?quote:Op maandag 13 april 2009 11:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Pas bij aflevering 5 kan je zeggen of de kijkcijfers aanhouden, dit is bekeken door iedereen die nieuwsgierig was. Dat is er nu wel af.
Dalingquote:Op maandag 13 april 2009 11:30 schreef ditisHuub het volgende:
dus volgende week een daling of een stijging van de cijfers?
Zal mij een zorg zijn, heb mij slap gelachen! Heerlijk programma en een hoop geleerdquote:Op maandag 13 april 2009 11:10 schreef ditisHuub het volgende:
hoppa, door velen hier bij FOK met al hun verstandl bij voorbaat al tot flop gebombardeerd, maar hier zijn dan toch de enige echte scherprechters in tv land.
Lekker Slim 14,6% Marktaandeel in de doelgroep 20-34 en 653.000 kijkers
So what!quote:Op maandag 13 april 2009 11:46 schreef Marrije het volgende:
Dat die dames niet weten waar de verenigde staten liggen gelooft natuurlijk niemand.
Mwa, snap ik ook wel maar gewoon een half uurtje melige tv, ik heb wel gelachen dus zo kijk ik ertegenaan en hoeveel er wel of niet gespeeld is, geen idee, je hebt dombo's genoeg rondlopen hoor.quote:Op maandag 13 april 2009 11:55 schreef Marrije het volgende:
Die gespeelde domheid is niet mijn humor, maar ieder zn ding.
Is dit ook alweer gescriptquote:Op maandag 13 april 2009 11:55 schreef Marrije het volgende:
Die gespeelde domheid is niet mijn humor, maar ieder zn ding.
Jij ook Bong!quote:Op maandag 13 april 2009 12:17 schreef BONG4002 het volgende:
Goedemiddag
Fijne 2e Paasdag @ iedereen
Vrolijke meidquote:Op maandag 13 april 2009 12:27 schreef Copycat het volgende:
Ja hoi.
Mijn laptop doet helemaal niks meer sinds gisteravond. Ben nu bij mijn broer aan het zoeken naar oplossinhgen en ga zo maar een PCdokter bellen. Op zondag, dus dat zal 'm wel niet worden.
Kutzooi. Al het slechte komt in drieën, dus als ik straks thuiskom, zal mijn huis wel in de fik staan.
Maar ik rook niet. Behalve uit mijn oren.
En ik vond Lekker Slim enorm stom en dom. En niet alleen die meiden. Mannen die de vrouwelijke manier van denken moeten begrijpen. Puh-fucking-lease. Die sletjes weten nog niet wat denken is als een gedachte ze midden in het gezicht zou spugen.
Dus je kan overbruggen! Mooi, dat eigen ding laten fixen en de zon in!quote:Op maandag 13 april 2009 12:39 schreef Copycat het volgende:
Ik ben wel eens vrolijker geweest.
Maar ik mag de laptop van mijn neefje lenen. Toch goed geweest, hem vorig jaar een week in huis te nemen toen hij thuis problemen had.
quote:Op maandag 13 april 2009 12:39 schreef Copycat het volgende:
Ik ben wel eens vrolijker geweest.
Maar ik mag de laptop van mijn neefje lenen. Toch goed geweest, hem vorig jaar een week in huis te nemen toen hij thuis problemen had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |