Bwehhh, dus ik denk mooi het is pasen ik ga m'n ouders eens opzoeken, gezeik lang in de trein zitten, bejaarden die tegen je praten, kapotte airco waardoor het bloed heet is, stinkende hond enz maarja daar ben ik ondertussen wel aan gewend

Afijn allemaal leuk en aardig, lekker gegeten, paasontbijt erbij moet kunnen

ze willen nog ff een stukje wandelen, fine doe je ding maar daar heb ik geen zin in, dus ik parkeer me eens achter de computer.
Maar daar kan je weer practisch geen fuck mee, msn zit er niet op, want vader denkt msn=>virussen, dus toen ik uit huis was is dat gelijk eraf gekicked. Net als hotmail

Nouja moet kunnen dan, dan maar e-messenger en via internet m'n breezervriendjes een beetje onderhouden. Maarja daar hoort wel muziek bij.
Nouja al die muziek was hier dus ook al verwijderd, maarja geen probleem want ik kan natuurlijk mooi m'n ipod aansluiten hier kan ik daarmee over de computer luisteren. " blalbalbla u dient een nieuwere versie van itunes te downloaden" verdomme....
Nouja dat moet dan maar, maarja dat gaat weer niet omdat er weer geen rechten op deze account zitten (

) waardoor ik niks kan installeren want daar komen alleen virussen van

Nouja dus ik denk ik bel em ff voor dat wachtwoord van de administrator account, wil die die niet geven omdat anders straks heel de computer op z'n kop staat

bwehhhh

-Geen eigen muziek

-Geen msn met leuke smileys