SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, het was duidelijk dat dit ging gebeuren dus waarom er niet eerder is ingegrepenquote:Gewonden bij vechtpartij voetbalfans in Volendam
donderdag 23 april 2009 00:15
(Novum) - Vier mensen zijn woensdagavond gewond naar een ziekenhuis gebracht na een vechtpartij tussen fans van Ajax en Heerenveen in Volendam. Hoe ernstig hun verwondingen zijn is niet bekend. Dat heeft de politie bekendgemaakt. Eén persoon is aangehouden. Hij is volgens getuigen de aanstichter van de vechtpartij zijn geweest.
Woensdag vond in Volendam een wedstrijd plaats tussen Volendam en Heerenveen. Wat de Ajax-supporters in Volendam te zoeken hadden, weet de politiewoordvoerder niet. De supporters van Ajax waren verzameld in een café aan de Brugstraat. In een café aan de andere kant van dezelfde straat zaten Heerenveen-supporters.
Ajax-supporters gingen omstreeks 21.00 uur het café van de Heerenveen-aanhangers in, waarop een vechtpartij ontstond. Hierbij werd interieur van het café vernield en sneuvelden een aantal ramen. Dertig politieagenten en drie politiehonden moesten eraan te pas komen om de vechtersbazen van elkaar te scheiden.
Hoeveel mensen in totaal gewond raakten, is onduidelijk. Vier werden echter uiteindelijk met onder meer snijwonden en kneuzingen naar een ziekenhuis gebracht.
ik stond in het SCH-vak in een SCH-shirt.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:53 schreef Eilanden het volgende:
SCH, stond jij in het SCH-vak en had je een soort van beige jas aan?
OK, dan was het een andere lelijkerd die ik op TV in het SCH-vak zagquote:Op donderdag 23 april 2009 10:56 schreef SCH het volgende:
[..]
ik stond in het SCH-vak in een SCH-shirt.
Volgens mij klopt Scenario 1 niet.. volgens mij spelen dan gewoon de nummers 5 t/m 8 play-offs en zijn er in de finale van die play-offs gewoon 2 tickets voor de UEFA Cup te verdienden..quote:[b]Op donderdag 23 april 2009 03:36 schreef
1) SC Heerenveen wint de beker en wordt 4e => Nummer 5 rechtstreeks UEFA-Cup en nummer 6 t/m 9 playoff
2) SC Heerenveen wint beker en wordt 5e => Nummer 6 t/m 9 playoff
3) FC Twente wint beker en wordt 2e => ???
4) FC Twente wint beker en wordt 3e => Nummer 5 rechtstreeks UEFA-Cup en nummer 6 t/m 9 playoffs.
We waren wel op tv hoorde ik. Twee knappe jongens in het grijs met een dikke autistische homo er tussen.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
OK, dan was het een andere lelijkerd die ik op TV in het SCH-vak zag
Gefeliciteerd by the way! Nu nog die Tukkers pakken
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:11 schreef MaxPower het volgende:
SCH je hebt toch geen aids he? Je hand zat onder het bloed...
Dit klopt toch niet helemaal.. want op de PSV-site staat dat PSV zeker is van Europees voetbal(er van uitgaande dat Groningen PSV niet meer inhaalt) dus ik denk dat scenario 1, 3 en 4 dan wel kloppenquote:Op donderdag 23 april 2009 11:05 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Volgens mij klopt Scenario 1 niet.. volgens mij spelen dan gewoon de nummers 5 t/m 8 play-offs en zijn er in de finale van die play-offs gewoon 2 tickets voor de UEFA Cup te verdienden..
Het zelfde geldt voor 3 en 4..
Hoe het met 2 zit weet ik niet precies..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |