je bedoelt Abe? Was hij een racist dan? Leg eens uit.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:16 schreef SCH het volgende:
Mooie OPAlleen hoeft die foto van die racist van mij niet zo.
Dat kan ook via PM natuurlijk...quote:
goede instelling, want PSV gaat niets meer verliezen (3-1 voor op ajax en veel beter)quote:
Dat kan, maar zo is het effect beter.quote:Op zondag 19 april 2009 17:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat kan ook via PM natuurlijk...
Je kijkt wel een beetje met een Abe Lenstra-bril hoor SCHquote:Op zondag 19 april 2009 19:07 schreef SCH het volgende:
Zure nederlaag. Zoveel grote kansen in de eerste helft en de hele wedstrijd een overwicht. Maar de regel dat als je zelf niet maakt, de tegenstander maakt, gold hier weer eens.
Een redeljik goed Heerenveen gezien maar niet echt met de overtuigingskracht die je mag verwachten. Want wat was Utrecht matig, daar zit echt geen enkel systeem in en die trappen de bal maar wat naar voren: is wel lastig om tegen te spelen. Die pingel leek wel heel erg dubieus, de scheids was niet resoluut, had het volgens mij helemaal niet gezien en de grens aarzelde ook. En dan ook nog rood geven. Straks maar even kijken.
Gaat het ticket dan niet gewoon naar Volendam? (quote:Op zondag 19 april 2009 17:35 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
En als we niet van Volendam winnen dan word ik voor tijdje supporter van Twente zodat zij hopelijk de beker winnen en wij ook als vijfde (lager zullen we toch niet eindigen) directe plaatsing voor EC hebben.
quote:Op maandag 20 april 2009 09:31 schreef MaxPower het volgende:
Als we woensdag verliezen moeten we inderdaad van Twente winnen, als we woensdag winnen moeten we van Twente verliezen.
Nee, vroeger was dat zo, maar ik heb begrepen dat als de winnaar van de beker bij de eerste vier zit, de eerste vijf europees voetbal spelen.quote:Op maandag 20 april 2009 00:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gaat het ticket dan niet gewoon naar Volendam? ()
Is dus niet zo. Als de bekerwinnaar bij de eerste 2 eindigt gaat het ticket naar de verliezend bekerfinalist. Als de bekerwinnaar 3e of 4e wordt gaat dat ticket naar de nummer 5.quote:Op maandag 20 april 2009 09:55 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
Nee, vroeger was dat zo, maar ik heb begrepen dat als de winnaar van de beker bij de eerste vier zit, de eerste vijf europees voetbal spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |