Dan ben je gewoon ontzettend dom. Viel toch te verwachten?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Naar ik begreep stonden op een aantal plaatsen in Friesland rond 8 uur al meer dan 100 mensen te wachten.. Ben je ook mooi klaar mee
Relatief goed geregeld ja. Had liever gezien dat het onlinesysteem feilloos zou werken.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:12 schreef SCH het volgende:
Vinden jullie deze kaartverkoop goed geregeld?
We spelen thuis.quote:Ik snap niet waaorm er nu ineens geen uitregistratie nodig is en waarom seizoenskaarthouders voorrang hebben.
Als dat een garantie voor bekerwinst betekent ben ik voor!quote:En ik zou willen dat een combi met de JOhan Cruyffschaal verplicht is. Dan zit er weer geen hond en mag ik zeker weer opdraven.
Besef je wel dat fanatieke uitsupporters die geen seizoenkaart hebben nu buiten de boot dreigen te vallen.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:27 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Relatief goed geregeld ja. Had liever gezien dat het onlinesysteem feilloos zou werken.
[..]
We spelen thuis.![]()
Seizoenkaarthouders hadden 12 jaar geleden en 16 jaar geleden ook voorrang, alleen hadden we er toen minder....
[..]
Als dat een garantie voor bekerwinst betekent ben ik voor!
Zullen we maar geen discussie over wie er fanatieker of meer recht op kaarten heeft beginnen? Pake die al 50 jaar op de tribune zit maar nooit buiten Friesland komt of die maten van jou die 10 uitwedstrijden per jaar bezoeken?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Besef je wel dat fanatieke uitsupporters die geen seizoenkaart hebben nu buiten de boot dreigen te vallen.
Voor mezelf vind ik het nog tot daar aan toe maar voor mijn maten die het hele seizoen stad en land hebben afgereisd, vind ik het behoorlijk wrang.
Waarom niet? Ik verveel me de pleuris op m'n werk..quote:Op woensdag 29 april 2009 11:38 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Zullen we maar geen discussie over wie er fanatieker of meer recht op kaarten heeft beginnen? Pake die al 50 jaar op de tribune zit maar nooit buiten Friesland komt of die maten van jou die 10 uitwedstrijden per jaar bezoeken?
Pake!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:38 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Zullen we maar geen discussie over wie er fanatieker of meer recht op kaarten heeft beginnen? Pake die al 50 jaar op de tribune zit maar nooit buiten Friesland komt of die maten van jou die 10 uitwedstrijden per jaar bezoeken?
Ik ook.. maar genoeg leesvoer van de kaartenhalers gelukkig.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik verveel me de pleuris op m'n werk..
Ik wil die discussie wel. Ik vind het eerlijk gezegd schandalig dat je er zo over denkt en ben ook erg teleurgesteld in Nieuw Noord in dit soort dingen. Ben juist lid geworden van ze om dit soort belangen te behartigen maar heb er geen zak aan.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:38 schreef MaxPower het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:31 schreef Kopbal het volgende:
Uitsupporters die geen seizoenskaart hebben, wist niet eens dat dat bestond?
Oh, zo storm liep het dus niet...quote:Op woensdag 29 april 2009 11:49 schreef Stinger__ het volgende:
Kennis van me was er dus om 7:45, hij was pas om 10:25 aan de beurt :s
Maar wel kaarten!
quote:
Wist helemaal niet dat dat kon, bij Feyenoord moet je een SCC + uitkaart hebben om een uitwedstrijd te bezoeken. Bij wel meerdere clubs trouwens.quote:Besef je wel dat fanatieke uitsupporters die geen seizoenkaart hebben nu buiten de boot dreigen te vallen.
Oh echt. Een seizoenskaart ook? Bij ons een uitregistratie voor de uitwedstrijden. Behalve voor de bekerfinale, dan hoeft het ineens nietquote:Op woensdag 29 april 2009 11:56 schreef Kopbal het volgende:
[..]
[..]
Wist helemaal niet dat dat kon, bij Feyenoord moet je een SCC + uitkaart hebben om een uitwedstrijd te bezoeken. Bij wel meerdere clubs trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |