abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67947690
Het grote kleine babietjestopic deel 185

19 april 2008: Rosa Mae Allison, dochter van FoN
01 mei 2008: Gabi, dochter van tinny
03 mei 2008: Rebecca, dochter van flowerbox
*** 18 mei 2008: Yade April, dochter van Silmarwen en Knut***
27 mei 2008: Marlien, dochter van Grijs
23 juni 2008: Junah, dochter van Libel
24 juni 2008: Dana Jamie, dochter van Bla_Bla_Bla
28 juni 2008: Nika, dochter van KD-fotografie
28 juni 2008: Lotte Jolein, dochter van Mrien
*** 01 juli 2008: Koen, zoon van LovelyLady en Cryothic ***
06 juli 2008: Amber Mae, dochter van Llewella
14 juli 2008: Jade, dochter van Lunastar
18 juli 2008: Tim, zoon van Bright
25 juli 2008: Joyce Lynn, dochter van crumpet
26 juli 2008: Sewdou, zoon van Janena
02 augustus 2008: Caitlin, dochter van Lionheaad
04 augustus 2008: Cynthia, dochter van Speedy
06 augustus 2008: Selene, dochter van simmu en sangdrax
06 augustus 2008: Evalynn Feline Kaidy, dochter van Mibos
07 augustus 2008: Jasja Katarina Madelieve, dochter van Madelieve
17 augustus 2008: Leander, zoon van freecell en TARAraboemdijee
22 augustus 2008: Sten, zoon van Kaarr
7 september 2008: Luca Roan Kris, zoon van DevilsChase
11 september 2008: Ben Maarten Lode, zoon van OooLizaooO
15 september 2008: Isis, dochter van Jojogirl
05 oktober 2008: Thijmen Jordin, zoon van Miffy1984
15 oktober 2008: Sanne, dochter van Marit1978
20 oktober 2008: Kevin, zoon van CrazyMoon
21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
2 november 2008: Manouk, dochter van Jepali
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van Marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
24 november 2008: Daryl May, dochter van Igraine
06 december 2008: Thomas Pieter Jan Maurits Alexander, zoon van Reinhilde en nixxx
08 december 2008: Tyler Jeroen, zoon van Ingrid en Djeez
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van DolleMina
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
08 januari 2009: Odin Eos, zoon van juttertje
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009: Jair Amitai , zoon van iamredleader en Tinuviel
12 februari 2009: Guus, zoon van Koningin
20 februari 2009: Lianne Esmee, dochter van Zweegvliegje
22 februari 2009: Lola Sophie, dochter van Ik80
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van Soepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel

***vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 16-04-2009 12:38:21 ]
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_67947699
En ik sloot 'm met:
quote:
Op zondag 12 april 2009 13:45 schreef Fuente het volgende:
Whoehaaaa! Merel draaide zich net bijna zelf op haar buik. Ze begon gister al steeds meer te duwen met haar voeten. Krijgt haar ene arm al onder haar zij en dan blijft ze steken om d'r hoofd te zwaar is . Na een zetje tegen d'r bips lukte het wel
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_67952410
Goedzo Merel
  zondag 12 april 2009 @ 18:28:51 #4
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_67955728
Goedzo |Merel en Lotte die staat

Hier geen nieuws, Lennon slaapt nog steeds goed door vanmorgen tot 8:10 uur wat ons zeer goed uitkwam ivm pas om 2 uur vannacht naar bed gaan... Peaceman was jarig Hij drinkt gisteren en vandaag heel erg goed, bijna al zijn flessen leeg. HIj drinkt echter nog steeds "maar" 150 cc per fles. Dinsdag gaat hij voor het eerst naar mn ouders, ben benieuwd hoe dat gaat. Dinsdag moeten we ook weer naar cb en krijgt hij zn eerste prikjes. Ben trouwens heel benieuwd naar zn gewicht/lengte.

Ow gisteren kinderzetpillen gekocht, maar zag thuis dat die waren voor babies van 3 maanden tot 1 jaar die mag hij dus nog helemaal niet hebben. Zijn er ook zetpillen voor jongere babies? Vast wel, maar waar kan ik die kopen. Was trouwens een stomme doos bij Etos, ik vroeg naar dat cremepje, maar was de precieze naam vergeten, zij: tja ik weet het niet, misschien achterin bij de babycreme. Verder ook geen moeite gedaan om mee te helpen/zoeken.
Make love, not war ☮
pi_67955870
Ik heb nooit zetpillen kunnen vinden voor kleinere babies, maar ik kijk ook altijd met mijn neus
Doorslapen voor de eerste prikjes? en dan tot 10:00? mazzelpikker
Succes met de prikken!
pi_67956029
quote:
Op zondag 12 april 2009 18:28 schreef Diaan73 het volgende:
Goedzo |Merel en Lotte die staat

Hier geen nieuws, Lennon slaapt nog steeds goed door vanmorgen tot 8:10 uur wat ons zeer goed uitkwam ivm pas om 2 uur vannacht naar bed gaan... Peaceman was jarig Hij drinkt gisteren en vandaag heel erg goed, bijna al zijn flessen leeg. HIj drinkt echter nog steeds "maar" 150 cc per fles. Dinsdag gaat hij voor het eerst naar mn ouders, ben benieuwd hoe dat gaat. Dinsdag moeten we ook weer naar cb en krijgt hij zn eerste prikjes. Ben trouwens heel benieuwd naar zn gewicht/lengte.

Ow gisteren kinderzetpillen gekocht, maar zag thuis dat die waren voor babies van 3 maanden tot 1 jaar die mag hij dus nog helemaal niet hebben. Zijn er ook zetpillen voor jongere babies? Vast wel, maar waar kan ik die kopen. Was trouwens een stomme doos bij Etos, ik vroeg naar dat cremepje, maar was de precieze naam vergeten, zij: tja ik weet het niet, misschien achterin bij de babycreme. Verder ook geen moeite gedaan om mee te helpen/zoeken.
Ik had voor Mila haar eerste prikjes panadol junior gekocht, dat zijn inderdaad zetpillen van 3 maanden tot 1 jaar. Bij het CB vertelde ze dat je die gewoon mag geven maar wel overmidden moet snijden! Heb ze overigens niet nodig gehad nog. 21 april gaan we voor de 2e ronde prikjes.
  zondag 12 april 2009 @ 18:51:28 #7
114177 Diaan73
pi_67956273
quote:
Op zondag 12 april 2009 18:34 schreef freecell het volgende:
Ik heb nooit zetpillen kunnen vinden voor kleinere babies, maar ik kijk ook altijd met mijn neus
Doorslapen voor de eerste prikjes? en dan tot 10:00? mazzelpikker
Succes met de prikken!
Nou niet tot 10 uur.. tot 8 uur en 10 minuten... om 8:30 weer in bed gelegd en toen doorgeslapen tot 11 uur... maar hij slaapt al wel sinds 2 weken elke nacht door!! Tussen 7 en 8 uur wordt ie vaak wakker maar laat niets horen en we komen dan op zn kamer en dan kijkt meneer rustig in het rond. Hij is erg nieuwsgierig, ook met flesgeven gaat zn hoofd van links naar rechts. Net had hij trouwens de rammelaar zelf gepakt in de box
Make love, not war ☮
pi_67956542
Goedzo Merel!
  zondag 12 april 2009 @ 19:34:47 #9
108648 cattie
lieve moeder
pi_67957211
60 mg paracetamol is alleen bij de apotheek te krijgen.
Goed zo Merel en Lennon!
pi_67958021
Goed zo Merel!
Lennon klinkt echt makkelijk Diaan !

Goed he, we zijn zo trots op haar, hihi
Foto volgt nog
pi_67960149
Goedzooo Merel!!
Nog gefeliciteerd met Peace, Diaan! Lennon doet het goed zeg! Lekker doorslapen!!

Als een kindje tandjes krijgt kunnen ze dan ook minder eten?
Koen eet echt slecht en dan met name de 2e helft van de dag. Avond eten krijg ik er echt niet in maar een danoontje wel. Het eten is niet te warm ofzo gewoon normale temperatuur. Echt zorgen maak ik me niet want hij krijgt even goed wel genoeg binnen maar vind het zo raar dat hij altijd netjes zijn potjes leeg eet en nu is het 3 happen en klaar. Hij slaapt wel gewoon prima 'snachts (hooguit 1 of 2 keer eruit voor zijn speentje)

Ingrid hoe gaat het met Tyler (ik kom niet zo vaak in het andere topic, ik vind het al zo moeilijk om alles bij te houden), vind het even goed wel leuk om af en toe wat van je te lezen.
pi_67960272
Diaan, je mag bij prikjes gewoon zetpillen voor baby's vanaf 3 maanden geven. Je hoeft ze dan ook niet door te snijden. Het CB hier raadt het doorsnijden juist helemaal af, ten eerste vanwege de scherpe randjes die kunnen ontstaan, en ten tweede omdat de dosis ook in de ene helft kan zitten die jij dan geeft. Het zit niet compleet evenredig verdeeld in een zetpil.
Lennon is ook aardig op gewicht geloof ik? Wij mochten gewoon de zetpillen vanaf 3 maanden geven in ieder geval.
Sara
Merel
Ukje
  zondag 12 april 2009 @ 21:21:34 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67960291
Sasha at ook niet best in de periodes dat hij zijn tandjes kreeg. Kan prima idd!
pi_67960577
quote:
Op zondag 12 april 2009 21:21 schreef Brighteyes het volgende:
Sasha at ook niet best in de periodes dat hij zijn tandjes kreeg. Kan prima idd!
Nou laat dat het dan maar zijn... het mag ook wel eens he met 9,5 maand
pi_67960824
quote:
Op zondag 12 april 2009 21:21 schreef Brighteyes het volgende:
Lotte ook!
Hopelijk komen ze eens door!
pi_67961578
quote:
Op zondag 12 april 2009 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
Ingrid hoe gaat het met Tyler (ik kom niet zo vaak in het andere topic, ik vind het al zo moeilijk om alles bij te houden), vind het even goed wel leuk om af en toe wat van je te lezen.
Lief dat je dat vraagt. Even in het kort, want Kim is helemaal van slag vanavond, wil niet slapen. We gaan er om de beurt heen, is er al weer een tijdje uit geweest.

Gaat op zich goed. Poept zelf! Kon hij dus eerst niet. Komt nu een beetje op gang. Catheter is eruit, ruggeprik en andere slangetjes ook. Sinds een dag of 2 krijgt hij weer flesjes. Gaat goed. Vandaag 90cc. Moet uiteindelijk weer op 5x150cc uitkomen. Krijgt nu zo'n 6/7 flesjes, omdat er minder in zit.
Als hij dat drinkt en plassen en poepen gaat goed en de wond ook, maar die ziet er goed uit, mag hij naar huis. En hij dus goed groeit.
Kan dus nog wel ff duren. Gemiddeld komt een baby 50 gram per dag aan. Hij is 300gr afgevallen sinds maandag.
Brabbelt en lacht nu gelukkig weer volop.

Ohja, we hopen dat hij snel naar WZA (Assen) mag.
pi_67962343
Fkijn dat het weer de goeie kant opgaat met Tyler. En ja die kleine beetjes in de flesjes is misschien wel beter om zo op te bouwen tot 5x150
Heeft hij nog erg last van dat gal spugen of is dat ook afgenomen?
Fijn dat zijn humeur er niet onder te lijden heeft Dat maakt het ook wel weer een stukje "draagzamer" dan dat een kind alleen maar huilt van de pijn. Hopelijk mag hij snel naar Assen!
pi_67968946
Koen werd vanmorgen wakker van een luier waar je paasontbijt van naar boven kan komen, goeiemorgen zeg!! (zou het dan toch... t a n d j e s ??)
  maandag 13 april 2009 @ 08:25:31 #19
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_67969074
Lotte en Merel! Knappe dames

Yade at hier ook slechter toen ze tandjes kreeg. Ze heeft er nu zeven, wel even genoeg. Nou goed, de onderste van de 4 mag wel doorkomen. 3 onder, 4 boven staat een beetje maf.
pi_67969132
Tanden? Wat zijn dat?
Die van ons krijgt op zijn tweede gewoon een kunstgebitje
(ik vind het eigenlijk wel goed zo, handig met BV ed hij bijt de laatste tijd nog wel eens en dan liever zonder tanden )
  maandag 13 april 2009 @ 08:44:32 #21
114177 Diaan73
pi_67969144
Lennon is inderdaad een makkelijke baby, dat beseffen we ons ook terdege. Hij heeft echt nergens last van, soms vragen we ons af of onze baby wel normaal is.

Ik denk dat hij wel op gewicht is, ondanks dat hij nog steeds maar 150 cc per fles drinkt... hij is in ieder geval zwaarder geworden. Daarom ben ik morgen ook erg benieuwd naar zn gewicht/lengte, dat is alweer 6 weken geleden.

Ingrid wat fijn dat het goed gaat met Tyler op het gal spuwen na natuurlijk. Hopelijk mag hij snel naar Assen!! Is er trouwens een indicatie hoe lang hij ongeveer in het ziekenhuis moet blijven??

Freecell, Twan was ook pas ruim 9 maanden toen hij zn eerste tanden kreeg... en hij heeft hele sterke en goede tanden. Ze zeggen hoe later de tander hoe beter... bij Twan klopt dat nog vooralsnog. Hij is nu 7 en heeft nog niet 1 wiebeltand, dus al zn melktanden nog.....
Make love, not war ☮
pi_67969161
Het maakt mij serieus niet uit, ze komen vanzelf en ik vind dat tandeloze bekkie ook nog wel heel schattig, dat krijg je nooit meer terug!
Enige nadeel: bij elk verkoudheidje,huiltje en piepje wat hij geeft zijn er wel bekenden, grootouders, tantes en andere behulpzame mensen die zeggen dat het nu toch vast écht echt echt tandjes zijn
pi_67969329
Ik heb ook meteen bij de eerste prikjes 60 mg paracetamol bij de apotheek gehaald. 3 euro of zo, ik heb er eentje van gebruikt bij de eerste prikjes.

Wij hebben een druk weekend gehad, meestal is Seb de dag daarna niet te genieten. Hij heeft wel zeven uur geslapen achtereen Hij doet nog steeds pogingen om op zijn buik te draaien maar zijn arm ligt steeds in de weg Ik geef hem mijn vinger en dan trekt hij zichzelf op zijn buik, terug lukt hem wel al. Vandaag wel mooi weer, misschien even lekker wandelen met hem
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_67969729
selene doet ook mee met zonder tandjes wel tandjesellende hebben alleen net andersom dan koen. ze wil wel haar ochtendpap. geen fruit, geen boterham. wel een flesje (en dan ook graag van mij, niks te zelluf doen) geen koekje, wel haar avondprakkie (en de yoghurt! als alles faalt: yoghurt!!). liefst heeft ze op het moment geloof ik enkel flesjes en yoghurt.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_67969857
quote:
Op zondag 12 april 2009 21:20 schreef Fuente het volgende:
Diaan, je mag bij prikjes gewoon zetpillen voor baby's vanaf 3 maanden geven. Je hoeft ze dan ook niet door te snijden. Het CB hier raadt het doorsnijden juist helemaal af, ten eerste vanwege de scherpe randjes die kunnen ontstaan, en ten tweede omdat de dosis ook in de ene helft kan zitten die jij dan geeft. Het zit niet compleet evenredig verdeeld in een zetpil.
Wat stom dat dat hier dan wel geadviseerd wordt
Ik ben blij dat we ze de eerste keer sowieso niet nodig hebben gehad, dan zien we het wel weer bij de tweede ronde!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')