Dan heb je in Finland nog genoeg te doenquote:Op zondag 12 april 2009 13:17 schreef Titus-Pullo het volgende:
Op dat moment stortte je je op dat kind om met grof geweld een einde aan zijn miserabele leven te maken.
Toch?
Dat klopt, maar is allebeide bagger, gedraag/kleed je normaal. Iets wat normaal geacepteerd is.quote:Op zondag 12 april 2009 13:17 schreef Ascendancy het volgende:
Emo en gothic zijn 2 heel verschillende werelden hoor
En jij houdt van...?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Want wat de cvboer niet kent, dat blieft ie niet?quote:Op zondag 12 april 2009 13:19 schreef cvboer het volgende:
Dat klopt, maar is allebeide bagger, gedraag/kleed je normaal. Iets wat normaal geacepteerd is.
Wtf zit je dan op internet te zeuren en alles? Doe gewoon normaal. Iets wat normaal geacepteerd is.quote:Op zondag 12 april 2009 13:19 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat klopt, maar is allebeide bagger, gedraag/kleed je normaal. Iets wat normaal geacepteerd is.
quote:Op zondag 12 april 2009 13:20 schreef -skippybal- het volgende:
Inderdaad, die metalheads zijn meestal van die pacifistische, sociaal actieve mensenZielig voor dat kind inderdaad.
Dat kun je ook zijn zonder die wanstaltige kleding edSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitgesproken...
Mensen die denken iets van andere landen af te wetenquote:Op zondag 12 april 2009 13:18 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan heb je in Finland nog genoeg te doen
En dat beslis jij?quote:Op zondag 12 april 2009 13:22 schreef wannabeme het volgende:
[..]
Dat kun je ook zijn zonder die wanstaltige kleding ed
Laten we allemaal in C&A kleding lopen.quote:Op zondag 12 april 2009 13:19 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik hou wel van metal. En daar komt toch echt de meest obscure herrie vandaanquote:Op zondag 12 april 2009 13:22 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Mensen die denken iets van andere landen af te weten!!!
Dat is misschien wel zo, maar je moet niet doen alsof er hier superveel emo's rondlopen op straat want dat is gewoon niet waarquote:Op zondag 12 april 2009 13:25 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik hou wel van metal. En daar komt toch echt de meest obscure herrie vandaan
Daarnaast is Finland gewoon een metal land. In verhouding tot andere landen.
Je kan beginnen met Lordi(hard rock, maar toch)
Dit is klaagbaak, mijn klacht is dat ik het niet normaal vindt, als dergelijke kleding normaal was geweest dan liepen er wel meer in.quote:Op zondag 12 april 2009 13:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wtf zit je dan op internet te zeuren en alles? Doe gewoon normaal. Iets wat normaal geacepteerd is.
Elke dode emo is er 1quote:Op zondag 12 april 2009 13:27 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zo, maar je moet niet doen alsof er hier superveel emo's rondlopen op straat want dat is gewoon niet waar
Zou leuk zijn ja, iedereen die er hetzelfde bij loopt.quote:Op zondag 12 april 2009 13:28 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dit is klaagbaak, mijn klacht is dat ik het niet normaal vindt, als dergelijke kleding normaal was geweest dan liepen er wel meer in.
Ik denk dat de kans groter is dat dat kind later juist een hekel aan dat soort kleding en muziek krijgt.quote:Op zondag 12 april 2009 13:14 schreef wannabeme het volgende:
Dat kind weet niet beter en wordt vanzelf net zoals zijn ouders.
Ik vind het een vorm van kindermishandeling
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |