quote:Op donderdag 16 april 2009 08:44 schreef rulerofdeath het volgende:
goedemorgen
ik had vanmorgen tentamen, maar ben maar gaan werken
Om vet te verbranden moet het kacheltje branden en als jij geen brandstof in het kacheltje doet denkt het kacheltje ook: "je komt er wel uit" Dus dan klok je vanzelf uit en ga je tegen het dek. Dus verantwoord en regelmatig eten is het beste om de verbranding op peil te houden.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja nouja, weet ik eigenlijk ook niet![]()
Ik ontbijt wel fatsoenlijk, en avondeten ookEn heb geen tussendoortjes. Dus opzich..
ja, over een paar wekenquote:Op donderdag 16 april 2009 09:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Foei![]()
En nu? Moet je m ooit eens inhalen natuurlijk?
dat wat je denktquote:Op donderdag 16 april 2009 11:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik verbaas me nog steeds om je avatar, wat doet ze daar nou precies.
dat dacht ikquote:
Ik adviseer je om mijn blogs te lezen over Roc van Twente Hengeloquote:Op donderdag 16 april 2009 12:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat een kut school is het hier ook. We zitten hier met z'n 3en omdat we een module niet gehaald hebben, en dus opnieuw moeten doen. We zitten gewoon in een OLC zonder docent ofzo.
Komt een docent langs die deze module geeft, totaal geen interesse enzo. En ik snap geen ene donder van deze opdracht/module. En die docent heeft nauwelijks tijd.
En die docent wist niet eens dat we met z'n 3en waren
Dus ik zit me echt 5 weken te vervelen op school.![]()
Jaquote:Op donderdag 16 april 2009 12:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik herken het zeer duidelijk, die verhalen gaan dus over de MBO school in Hengelo (dikkers?)
das niet zo handigquote:Op donderdag 16 april 2009 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kom er net achter dat ik vanochtend om 11 uur bij het UWV had moeten zijnSpring zometeen maar ff in mn bolide en scheur er alsnog naartoe, hopen dat de kerel met wie ik een gesprek zou hebben nog tijd heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |