Zijn we dan nu een level verder?quote:Op zondag 12 april 2009 10:43 schreef Bullebak het volgende:
Jezus was een eindbaas boi.
Leg mij het paasgevoel dan eens uit?quote:Op zondag 12 april 2009 10:40 schreef Joooo-pi het volgende:
Was gisteren op tv. Veel te veel bloed![]()
![]()
Dat is niet realistisch meer.![]()
Maar nu heb ik toch geen zin in paaseieren![]()
Klacht: Film die niet bijdraagt aan het paasgevoel. Veel te veel bloed op tv
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 april 2009 10:45 schreef Core2 het volgende:
Gelukkig heeft Jesus wel de tafel met lange poten uitgevonden!!11! Een van zijn vele goede daden.
Dan heb je gewoon de hele film gemistquote:Op zondag 12 april 2009 11:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kut! Heb ik de martelscene weer gemist.
Ik heb em gezienquote:Op zondag 12 april 2009 11:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik was ook telaatquote:Op zondag 12 april 2009 11:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dan heb je de martelscene dus ook gemistquote:Op zondag 12 april 2009 11:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb em gezien
ik zapte er net langs toen ze em aan et kruis sloegen
Een traantje omdat de film zo kk slecht wasquote:Op zondag 12 april 2009 11:35 schreef Viking84 het volgende:
Was 'ie toch op tv? Ik zei vrijdagavond nog tegen m'n huisgenoot: "The passion is iig niet op tv".
Kutfilm. De laatste scène is wel erg mooi: als je een ongeschonden Jezus uit de grot ziet stappen
(ik heb er destijds een traantje om gelaten in de bios
).
Was dat niet de martelscenequote:Op zondag 12 april 2009 11:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan heb je de martelscene dus ook gemist
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |