Heel herkenbaar. Ik loop vaak het eerste stuk dwars door hordes scholieren (woon vlak bij een middelbare school en mbo/hbo) en dan staar ik maar naar de grond om geen meelijwekkende blikken op te vangenquote:Op woensdag 22 april 2009 23:34 schreef Poezebeest het volgende:
Denk dat mensen zich überhaupt afvragen waarom ik ren omdat ik net zo goed kan lopen voor mijn gevoel dan
Het programma is wel aardig ingesteld op een week. les 1 op maandag, les 2 op woensdag en les 3 op vrijdag. Na elke 3e les wil Evy dat je 2 dagen rust neem, dus dan kan je in principe op maandag weer mooi rennen. Tenminste zo deed ik het altijd, maar het kan natuurlijk op elke mogelijke manier dat je zelf wel, maar zo hield ik het weekend lekker vrijquote:Op woensdag 22 april 2009 23:38 schreef MissHobje het volgende:
Ja ik heb zelf ook het idee dat ik een keer of 3 a 4 die les 1 gewoon ga doen enzo..
Mag maar 3x per week in begin geloof ik he? dat het niet te snel gaat enzo ik had deze planning in gedachte:
woe ( was vandaag dus) dan vrijdag, zondag en dan weer woensdag.
Voel me wel heel stoer zo heheenne ik had een enorme slakkengang tempo voor mijn gevoel.
schort ook wel aan mijn ademhaling maar hoefde nog niet ernstig te hijgen, wel erna ff lekker benauwd maar dat heb ik al gauw met sporten.
Maar het bevalt wel zo na die 1e les
Tja, dat is misschien niet zo goed, maar vrijdag en zondag kan natuurlijk welquote:Op donderdag 23 april 2009 10:41 schreef Daph_ het volgende:
Ik wil juist altijd in het weekend lopen maar drie dagen achter elkaar is een beetje teveel van het goede
Dat wordt spierpijn maandagquote:Op donderdag 23 april 2009 10:50 schreef Daph_ het volgende:
Dat is inderdaad mijn oplossingAlleen dit weekend wordt flink lopen waarschijnlijk; ik wil morgen zelf nog trainen (7 km lopen), zaterdag ga ik met klasgenootjes hardlopen en zondag wil ik eigenlijk ook omdat ik de week daarna waarschijnlijk helemaal niet kan lopen..
weekenden werk ik vaak dus ff rennen ervoor lijkt me juist wel lekker dan heb ik alsnog echt vrij op vrije dagenquote:Op donderdag 23 april 2009 09:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het programma is wel aardig ingesteld op een week. les 1 op maandag, les 2 op woensdag en les 3 op vrijdag. Na elke 3e les wil Evy dat je 2 dagen rust neem, dus dan kan je in principe op maandag weer mooi rennen. Tenminste zo deed ik het altijd, maar het kan natuurlijk op elke mogelijke manier dat je zelf wel, maar zo hield ik het weekend lekker vrij
Tip: gedurende 2 stappen inademen, gedurende 2 stappen uitademen (dus 1x linkervoet, 1x rechtervoet = inademen, 1x linkervoet, 1x rechtervoet = uitademen).quote:Op donderdag 23 april 2009 11:41 schreef Woodpecker het volgende:
Zo, net les vier van Evy gehad. Het zijn niet mijn spieren die tegenstribbelen, maar meer mijn longen. Moet echt moeite doen om voldoende lucht te krijgen...
gedurende 4 stappen inademen, gedurende 4 stappen uitademen (dus 1x linkervoet, 1x rechtervoet , 1x linkervoet, 1x rechtervoet = inademen, 1x linkervoet, 1x rechtervoet, 1x linkervoet, 1x rechtervoet = uitademenquote:Op donderdag 23 april 2009 14:38 schreef jaapengel79 het volgende:
[..]
Tip: gedurende 2 stappen inademen, gedurende 2 stappen uitademen (dus 1x linkervoet, 1x rechtervoet = inademen, 1x linkervoet, 1x rechtervoet = uitademen).
Wat je zelf lekker vindt lopen. Ik gebruik het vooral als ik m'n ademhaling weer even onder controle moet krijgen. Geen idee hoeveel stappen, rustig inademen tot ik vol zitquote:
ja, volgens mij ook. Volgens mij kan je daarvoor geen regel verzinnen en is dat bij ieder persoon anders.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat je zelf lekker vindt lopen. Ik gebruik het vooral als ik m'n ademhaling weer even onder controle moet krijgen. Geen idee hoeveel stappen, rustig inademen tot ik vol zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |