Meteen gedownloadquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:41 schreef Skv het volgende:
Nou, ik kreeg een paar dagen geleden de Runkeeper-updatemail met het volgende:
Geen ads & je krijgt audiocommentaar tijdens je loop. Als ik t veel zou gebruiken dan had ik t wel gekocht maar hartslagmeter is voor mij wel belangrijk straks.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:43 schreef Skv het volgende:
Je hebt een free-versie en een pro. Ik heb zelf de pro; geen idee of er verschil tussen zit qua accuratesse..
Als je hebt geupload na het lopen kan je je run ook hier posten.
Zou je perse Nike schoenen moeten hebben voor dat Nike+ apparaatje? Ik heb pas nieuwe Asics aangeschaft.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:10 schreef eer-ik het volgende:
Op die nano kan je ook dat Nike+ apparaatje aansluiten, wat op de iPhone (officieel) niet kan.
Daarbij is de nao een stuk goedkoper, handzamer en imo beter. Met andere MP3 spelers heb ik geen ervaring moet ik er eerlijk bij zeggen.
je kan ook houdertjes kopen om dat nike zendertje aan je veters vast te maken. Die van mij heb ik gewoon bij de media markt vandaan. Werkt bij mij ook gewoon goed in ieder geval.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:43 schreef zesje het volgende:
[..]
Zou je perse Nike schoenen moeten hebben voor dat Nike+ apparaatje? Ik heb pas nieuwe Asics aangeschaft.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:43 schreef zesje het volgende:
[..]
Zou je perse Nike schoenen moeten hebben voor dat Nike+ apparaatje? Ik heb pas nieuwe Asics aangeschaft.
Dat dusquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je kan ook houdertjes kopen om dat nike zendertje aan je veters vast te maken. Die van mij heb ik gewoon bij de media markt vandaan. Werkt bij mij ook gewoon goed in ieder geval.
Super, dank je. Ik moet echt uitkijken dat ik niet als een gek geld ga uitgeven aan leuke gadgets. Heb al nieuwe sportkleding aangeschaft, schoenen en sokken en gisteren het boek Start to run besteld. Maar als ik dan lees over nieuwe IPods/phones, dat Nike zendertje en Runkeeper dan gaat het kriebelen. En dat terwijl ik als argument voor hardlopen gebruik dat het niks kostquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:46 schreef Psychonikeo het volgende:
je kan ook houdertjes kopen om dat nike zendertje aan je veters vast te maken. Die van mij heb ik gewoon bij de media markt vandaan. Werkt bij mij ook gewoon goed in ieder geval.
Mijn Polar footpod is behoorlijk acuraat, alleen als je wandelt tussen door dan klopt er niks meer van (oh en achteruit rennen snapt hij helemaal niks van, maar ja dat doe je ook niet vaak hequote:Op dinsdag 21 april 2009 22:07 schreef FJD het volgende:
Eerst maar even uittesten als ik een wat langer duurloopje kan doen aangezien ik me ook kan voorstellen dat die pod enorm onnauwkeurig wordt als je wandelt of wat heen en weer schuifelt.
Dat vermoeden had ik al ja. Ik zal zondag wel een keer een paar minuutjes achter elkaar lopen en die als aparte training registreren.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:01 schreef computergirl het volgende:
Mijn Polar footpod is behoorlijk acuraat, alleen als je wandelt tussen door dan klopt er niks meer van (oh en achteruit rennen snapt hij helemaal niks van, maar ja dat doe je ook niet vaak he)
Ik weet mezelf altijd weer te overtuigen dat het beter is om dat spul dan nu te kopen. Ik ben nu eenmaal erg overtuigendquote:Op woensdag 22 april 2009 09:28 schreef Daph_ het volgende:
Jezelf belonen als je iets bereikt hebt is een leuk vooruitzicht
Jammer dat hier geen aldi in de buurt zitquote:Op woensdag 22 april 2009 10:01 schreef computergirl het volgende:
[..]
Mijn Polar footpod is behoorlijk acuraat, alleen als je wandelt tussen door dan klopt er niks meer van (oh en achteruit rennen snapt hij helemaal niks van, maar ja dat doe je ook niet vaak he)
BTW: vandaag is er weer hardloopspul bij de Aldi, altijd goed!
Shirtje 7,99, short 5,99 (wel heel kort!)
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik weet mezelf altijd weer te overtuigen dat het beter is om dat spul dan nu te kopen. Ik ben nu eenmaal erg overtuigend
enne ik las zoiets van niet meer dan 3x per week.. dus om de dag zowat, wat heb ik nog meer echt heel erg nodig buiten goede schoenen en mijn iphone met de lesquote:Op woensdag 22 april 2009 09:11 schreef zesje het volgende:
Welkom MissHobje, ik heb net les 2 gelopen en kan me ook nog niet voorstellen dat ik ooit een half uur achter elkaar kan hardlopen, laat staan in 10 weken tijd. Maar tot nu toe heb ik les 1 en 2 overleefd en vind het best pittig ook hoor maar wil het liefst nog vaker. Ik luister dan ook goed naar het advies van Evy als ze zegt dat je niet te hard moet willen gaan. Veel succes!
Is het trouwens de lente die in de lucht hangt of heeft hardlopen ECHT invloed op je libido![]()
* zesje is in meerdere opzichten niet te houden![]()
Bij de lokale sportzaak heb ik laatst een hele berg sportkleding van Esprit en Mexx in de opruiming gekocht, was echt supergoedkoop, oa een hele lekkere broek van dun sweatstof met zakken van Esprit. Heb je weinig aan maar ik wil maar zeggen dat ze wel bestaan.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik moet overigens wel een nieuwe sportbroek. Lang, zwart, geen legging, geen vuilniszak-model en met broekzakjes is een crime om te vinden. Misschien moet ik maar gaan voor driekwarts ofzo, da's in de zomer ook wat fijner I imagine.
Het van 5 tot 10 schema stond een paar pagina's terugquote:Op woensdag 22 april 2009 19:08 schreef karoltje het volgende:
Heeft iemand (een linkje naar) het schema van Evy? Dus niet de mp3's maar een overzicht met hoe lang je elke les rent. Zit nu op les 16 en ik ben benieuwd wanneer het hels wordt.
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
http://www.vondeyck.nl/erik/loopschema.pdf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |