Jawel hoor, het enige verschil is met welk tempo je loopt als je 4 in - 4 uit ademt. Of op welk tempo jij nog een gesprek kan voeren. Het is een beetje hetzelfde idee als dat het duurloop tempo een bepaald % van je maiximale hartslag is.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Volgens mij kan je daarvoor geen regel verzinnen en is dat bij ieder persoon anders.
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het van 5 tot 10 schema stond een paar pagina's terug
[..]
Zo begin ik altijd wel, maar ik moet al snel over naar een sneller ademhalingsritme... Maar het doet zelfs pijn op de borst... Ik ga wel even naar den dokter, ik ben tenslotte ook astma-patiėntquote:Op donderdag 23 april 2009 15:04 schreef computergirl het volgende:
[..]
gedurende 4 stappen inademen, gedurende 4 stappen uitademen (dus 1x linkervoet, 1x rechtervoet , 1x linkervoet, 1x rechtervoet = inademen, 1x linkervoet, 1x rechtervoet, 1x linkervoet, 1x rechtervoet = uitademen
Dan heb je een goed beginnerstempo te pakken. Andere test is of je nog kan praten tijdens het lopen, anders ga je gewoon te hard (voor een beginner).
Mijn nederige excusesquote:Op donderdag 23 april 2009 15:04 schreef computergirl het volgende:
[..]
gedurende 4 stappen inademen, gedurende 4 stappen uitademen (dus 1x linkervoet, 1x rechtervoet , 1x linkervoet, 1x rechtervoet = inademen, 1x linkervoet, 1x rechtervoet, 1x linkervoet, 1x rechtervoet = uitademen
Dan heb je een goed beginnerstempo te pakken. Andere test is of je nog kan praten tijdens het lopen, anders ga je gewoon te hard (voor een beginner).
Neuh, niet als je weet waar je moet lopen...quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:15 schreef FJD het volgende:
Strand is naar mijn ervaring enorm belastend voor de knieen dus probeer daar wel op te letten.
Ouch...quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:18 schreef Skv het volgende:
Verdeurie, ik wilde hardlopen omdat het 'zo lekker goedkoop was', voor mij als student. Inmiddels zitten de totale uitgaven al op 355 euro en ik heb nog geen meter gelopen.Dus.
Schoenen zijn meestal zo'n 120 euro, heb je gouden veters gekocht?quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:18 schreef Skv het volgende:
Verdeurie, ik wilde hardlopen omdat het 'zo lekker goedkoop was', voor mij als student. Inmiddels zitten de totale uitgaven al op 355 euro en ik heb nog geen meter gelopen.Dus.
Schoenen 140,-quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:22 schreef computergirl het volgende:
[..]
Schoenen zijn meestal zo'n 120 euro, heb je gouden veters gekocht?
Hardloopkleding zou ik nog even mee wachten. Die 20 minuutjes die je in het begin rent kan makkelijk in een korte (tennis)broek en een t-shirt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Schoenen 140,-
Zooltjes voor in schoenen 150,-
Hardloopprogramma 8,-
Hartslagmeter 55,-
Koude compressen 8,-
Heb nog niet eens hardloopkleding oid
Op maat laten maken door een podoloog.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:43 schreef Bonger1911 het volgende:
Zooltjes voor 150 euro?Welke zijn dat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |