Ideale website zeg.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.budgetgaming.n(...)ns+creed+2+_PS3.html
Tja.. buiten het feit dat ik eht duur vind.. zou ik niet weten wat ik met al die zooi zou moeten.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:07 schreef Chocobo het volgende:
Zelf heb ik de Black Edition sind mei van dit jaar in de preorder staan
[ afbeelding ]
Je hebt er ook echt geen kont aan.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tja.. buiten het feit dat ik eht duur vind.. zou ik niet weten wat ik met al die zooi zou moeten.
Die had ik, maar heb hem geswitched naar de White...quote:Op woensdag 16 september 2009 11:07 schreef Chocobo het volgende:
Zelf heb ik de Black Edition sind mei van dit jaar in de preorder staan
[ afbeelding ]
AC bunny?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die had ik, maar heb hem geswitched naar de White...
past leuk bij m'n andere Altaïr figurin en m'n Assassin's Creed Bunny
Proestquote:Op woensdag 16 september 2009 11:41 schreef Ceased2Be het volgende:
sorry, bedoelde rabbit:
[ afbeelding ]
Die heb ik hier op mijn bureautje staan, met dank aan Morthill die ze vorig jaar in Parijs kreegquote:Op woensdag 16 september 2009 11:41 schreef Ceased2Be het volgende:
sorry, bedoelde rabbit:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd naar de reviews,.... jij beschrijft nu eigenlijk AC1,... !quote:Op woensdag 16 september 2009 12:01 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben er wel van overtuigd dat er verbeteringen zijn aangebracht, maar niet die verbeteringen waar ik naar op zoek ben. Ik ben bang dat het aantal type missies wel is uitgebreid, maar niet de diepgang.
Eigenlijk wil ik een gameplay die meer gemeen heeft met Hitman. Maar dan in een Middeleeuwse setting. Dus eerst je target identificeren en dan de vrijheid om deze via verschillende manieren te doden.
Het demo level van Assassin’s Creed mist deze diepgang. Je werkt je door mensen heen, gaat naar het dak van een gebouw en vliegt dan naar je target. Omdat je hierdoor door de bewakers ontdekt wordt moet je deze eerst doden voordat je je target kunt doden. Er lijkt weinig ruimte om af te wijken van deze vaste route.
Precies. En ik ben dus bang dat ze meer verschillende type missies hebben toegevoegd, maar geen diepgang.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:09 schreef Chocobo het volgende:
Ben benieuwd naar de reviews,.... jij beschrijft nu eigenlijk AC1,... !
OMGquote:Op woensdag 16 september 2009 21:07 schreef Ezio het volgende:
Dev Diary 3!
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ja jij was eerstquote:
Ik zie veel verschillende typen gameplay, die allemaal vallen onder de categorie rennen, vechten of platformen.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zie veel verschillende typen gameplay, die allemaal vallen onder de categorie rennen, vechten of platformen.
Ik zie veel afwisseling in de typen gameplay maar geen samenhangend verhaal.
Ik zie geen diepgang.
Wel goed aan je vlot vastbindenquote:Op woensdag 16 september 2009 22:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dan laat ik je alleen met mr. Wilson!
[ afbeelding ]
Was dat een speciale actie voor de FRS bij jou in de buurt?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:17 schreef gonzo1979 het volgende:
Vandaag de LE White Edition besteld bij de FRS voor 39 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |