Omdat het skiën is, met een trema op de equote:Op zondag 12 april 2009 02:30 schreef BasOne het volgende:
hehehehe
Siniti
Waarom kunnen vrouwen niet skien?
Wat is teveel?quote:Op zondag 12 april 2009 02:30 schreef Ofyles2 het volgende:
Die vragen gaan echt nergens meer over.![]()
Willen alle AdBlue-users (users die teveel gedronken hebben, red.) zich nu melden?
De binnenspiegel natuurlijk....als je daar in kijkt voor je make-up knal je zo op je voorganger...quote:
Op een zaterdag nacht, om 02:30 mag er wel wat minder serieus gedaan worden imhoquote:Op zondag 12 april 2009 02:30 schreef Ofyles2 het volgende:
Die vragen gaan echt nergens meer over.![]()
Willen alle AdBlue-users (users die teveel gedronken hebben, red.) zich nu melden?
quote:Op zondag 12 april 2009 02:32 schreef Maizena het volgende:
[..]
De binnenspiegel natuurlijk....als je daar in kijkt voor je make-up knal je zo op je voorganger...
Er ligt geen sneeuw tussen de keuken en de slaapkamerquote:Op zondag 12 april 2009 02:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Omdat het skiën is, met een trema op de e
Ja kom op, dat kun je toch niet serieus als bron aanbrengen?quote:
Ik weet niet of ik moet lachen van verdriet of dat ik moet huilen van vreugde.quote:Op zondag 12 april 2009 02:32 schreef BasOne het volgende:
[..]
Op een zaterdag nacht, om 02:30 mag er wel wat minder serieus gedaan worden imho
100 maal?quote:Op zondag 12 april 2009 02:35 schreef boyv het volgende:
In plaats A vindt een aardbeving plaats van 4 op de schaal van Richter.
In plaats B vindt een aardbeving plaats van 9,5 op de schaal van Richter.
Hoeveel keer krachtiger is de aardbeving bij plaats B, in vergelijking met de beving bij A?
Waar heb je het in godsnaam over?quote:Op zondag 12 april 2009 02:41 schreef tong80 het volgende:
Ik moest pissen en keek stiekem en dacht dat is het.
Is natuurlijk niet zo maar stel je voor dat het wel zo zou zijn ?
waar HEB je het over?quote:Op zondag 12 april 2009 02:41 schreef tong80 het volgende:
Ik moest pissen en keek stiekem en dacht dat is het.
Is natuurlijk niet zo maar stel je voor dat het wel zo zou zijn ?
Komt in de buurt.quote:Op zondag 12 april 2009 02:40 schreef LaStrange het volgende:
iets van 100.000 keer sterker of overdrijf ik nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |