No'ok, ik vind het nou niet echt een driving song maargoedquote:Op zondag 12 april 2009 02:12 schreef boyv het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Top_Gear_(current_format)
[..]
Toyotaquote:Op zondag 12 april 2009 02:14 schreef LaStrange het volgende:
Welk automerk bracht het model met de belachelijke naam "Picnic" op de markt?
BElgieeeeeeequote:Op zondag 12 april 2009 02:14 schreef Cobra4 het volgende:
Dus voor alle AKQ'rs. Voor een logica quiz moet je mij niet vragen.
Maar wil je een land binnenvallen dan ben ik je man!
Had de uitzendingen vooor de bekendmaking gezien, wist dat deze een kanshebber was naast Radar Love en Bat oo hellquote:Op zondag 12 april 2009 02:13 schreef MaJo het volgende:
Hoe kwam je daar opeens op lastrange? Vind het een vrij onlogische gok
Imho Radar Love betere 'driving song' dan don't stop me now. en Steppenwolf - Born to be wild of Tseve Miller band - The Joker beter da beide....quote:Op zondag 12 april 2009 02:16 schreef LaStrange het volgende:
[..]
Had de uitzendingen vooor de bekendmaking gezien, wist dat deze een kanshebber was naast Radar Love en Bat oo hell
Duidelijkquote:Op zondag 12 april 2009 02:16 schreef LaStrange het volgende:
[..]
Had de uitzendingen vooor de bekendmaking gezien, wist dat deze een kanshebber was naast Radar Love en Bat oo hell
Of het gehele euvre (spelling?) van the beatlesquote:Op zondag 12 april 2009 02:18 schreef BasOne het volgende:
[..]
Imho Radar Love betere 'driving song' dan don't stop me now. en Steppenwolf - Born to be wild of Tseve Miller band - The Joker beter da beide....
Is een optie.quote:
Shaun Of The Dead was ook nog een hint, bekende scene dat ze met cues zombies staan te slaan terwijl een jukebox don't stop me now speeltquote:Op zondag 12 april 2009 02:13 schreef MaJo het volgende:
Hoe kwam je daar opeens op lastrange? Vind het een vrij onlogische gok
Yellow submarine, I am the walruss, mar mijn fav is Come togetherquote:Op zondag 12 april 2009 02:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Of het gehele euvre (spelling?) van the beatles
Bij mij niet, maar ik heb al eerder een uitleg gegeven waarom.quote:Op zondag 12 april 2009 02:19 schreef Siniti het volgende:
Voor de laatste keer
Situatie 1, rood is bij voorbaat goed:
Op de rode doos: De prijs zit hierin GOED
Op de zwarte: Hier zit de prijs niet in
Op de witte: De prijs zit niet in de rode doos.
Volgens het opschrift van rood moet de prijs in rood zitten. Volgens het opschrift van zwart moet het in zwart zitten, je komt op 2 goede stellingen.
Situatie 2, zwart is bij voorbaat goed:
Op de rode doos: De prijs zit hierin
Op de zwarte: Hier zit de prijs niet in GOED
Zwart zegt dat de prijs niet in zwart zit, dan zit hij of in rood of in wit. Als hij in rood zit is de stelling op rood goed, als hij in wit zit is de stelling op wit goed dus komen we weer op 2 goede stellingen.
Situatie 3, wit is bij voorbaat goed:
Op de witte: De prijs zit niet in de rode doos. GOED
Rood zegt dat de prijs bij hem zit, foute stelling. Zwart zegt dat de prijs niet in zwart zit, foute stelling. Wit zegt dat de prijs niet in rood zit, goede stelling. Deze klopt dus.
Hopelijk helpt dit een beetje
Siniti, je hebt een doos nodig...quote:Op zondag 12 april 2009 02:19 schreef Siniti het volgende:
Voor de laatste keer
Situatie 1, rood is bij voorbaat goed:
Op de rode doos: De prijs zit hierin GOED
Volgens het opschrift van rood moet de prijs in rood zitten. Volgens het opschrift van zwart moet het in zwart zitten, je komt op 2 goede stellingen.
Situatie 2, zwart is bij voorbaat goed:
Op de zwarte: Hier zit de prijs niet in GOED
Zwart zegt dat de prijs niet in zwart zit, dan zit hij of in rood of in wit. Als hij in rood zit is de stelling op rood goed, als hij in wit zit is de stelling op wit goed dus komen we weer op 2 goede stellingen.
Situatie 3, wit is bij voorbaat goed:
Op de witte: De prijs zit niet in de rode doos. GOED
Rood zegt dat de prijs bij hem zit, foute stelling. Zwart zegt dat de prijs niet in zwart zit, foute stelling. Wit zegt dat de prijs niet in rood zit, goede stelling. Deze klopt dus.
Hopelijk helpt dit een beetje
Tis ook beetje kromme uitleg, maar dat boeit nietquote:Op zondag 12 april 2009 02:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij mij niet, maar ik heb al eerder een uitleg gegeven waarom.
Ik denk ik doe eens lief en probeer het nog eens uit te leggenquote:Op zondag 12 april 2009 02:22 schreef BasOne het volgende:
[..]
Siniti, je hebt een doos nodig...
http://www.google.nl/search?q=xxx&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
Ik heb een aandachtspanne van 3 seconden dus die tekst gaat hem niet wordenquote:Op zondag 12 april 2009 02:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij mij niet, maar ik heb al eerder een uitleg gegeven waarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |