Wie heeft de tekst van wat veranderd?quote:Op zondag 12 april 2009 02:00 schreef BasOne het volgende:
Ff googlen ze hadden de text veranderd
1 post boven jequote:
Stel de prijs zit in rood: Dan is de uitspraak op de rode doos juist, maar die op de zwarte ook. En er is maar 1 uitspraak juist.quote:Op zondag 12 april 2009 01:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat is de uitleg van LaStrange, want door jouw uitleg snap ik nog steeds niet waarom het zwart moet zijn!?
Ah soquote:Op zondag 12 april 2009 02:01 schreef BasOne het volgende:
These boots are made for walking, and that's just what they'll do
When the Top Gear mechanics
Have their way with you
Op de rode doos: De prijs zit hierinquote:Op zondag 12 april 2009 02:03 schreef Siniti het volgende:
Alles fout trouwens.
De vraag is in welke doos de prijs zit, niet welke doos het juist zegt. De prijs zit in de zwarte doos, dus de rode doos heeft een onjusit opschrift. De zwarte doos dus ook, want hij zit er wel in. De prijs zit in de zwarte doos en niet in de rode, dus is het opschrift op de witte goed.
Niet in zwart is de uitspraak die dus niet klopt, hij zit wel in zwart. Bij jou zouden de uitspraken op de zwart én rode doos goed zijn.quote:Op zondag 12 april 2009 02:05 schreef BasOne het volgende:
[..]
Op de rode doos: De prijs zit hierin
Op de zwarte: Hier zit de prijs niet in
Op de witte: De prijs zit niet in de rode doos.
Niet in zwart, wit zegt niet in rood, dus in wit, want daar word niets over vermeld en dus zit de prijs daar
Als het niet Sniffing the teas - driver seat isquote:Op zondag 12 april 2009 01:56 schreef Siniti het volgende:
Welk nummer stond op 1 in Top Gears 10 greatest driving songs?
Ken ik datquote:Op zondag 12 april 2009 02:07 schreef LaStrange het volgende:
Don't stop me now?
quote:Op zondag 12 april 2009 02:10 schreef boyv het volgende:
Ok gaan we; alle combinaties proberen.
Situatie 1:
Op de rode doos: De prijs zit hierin GOED
Op de zwarte: Hier zit de prijs niet in FOUT
Op de witte: De prijs zit niet in de rode doos. FOUT
Volgens het opschrift van rood moet de prijs in rood zitten. Volgens het opschrift van zwart (dubbele ontkenning) moet het in zwart zitten. Dat wordt em dus niet.
Situatie 2:
Op de rode doos: De prijs zit hierin FOUT
Op de zwarte: Hier zit de prijs niet in GOED
Op de witte: De prijs zit niet in de rode doos. GOED<<<<<<<<<<<<<<<<
Rood zegt dat de prijs niet in rood zit, het opschrift op de witte doos zegt echter van wel. Wordt em ook niet dus.
Situatie 3:
Op de witte: De prijs zit niet in de rode doos. GOED
Rood zegt dat de prijs niet in hem zit. Wit bevestigd wat er bij rood staat. De prijs zit in de zwarte doos.
http://en.wikipedia.org/wiki/Top_Gear_(current_format)quote:Op zondag 12 april 2009 02:11 schreef BasOne het volgende:
Van die wil ik een bron zien, #1 op de cd wil nog niet zeggen #1 in de hitlist
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat maar, dit ontgaat mijn militaire logica.quote:Op zondag 12 april 2009 02:10 schreef boyv het volgende:
Ok gaan we; alle combinaties proberen.
Situatie 1:
Op de rode doos: De prijs zit hierin GOED
Volgens het opschrift van rood moet de prijs in rood zitten. Volgens het opschrift van zwart (dubbele ontkenning) moet het in zwart zitten. Dat wordt em dus niet.
Situatie 2:
Op de zwarte: Hier zit de prijs niet in GOED
Rood zegt dat de prijs niet in rood zit, het opschrift op de witte doos zegt echter van wel. Wordt em ook niet dus.
Situatie 3:
Op de witte: De prijs zit niet in de rode doos. GOED
Rood zegt dat de prijs niet in hem zit. Wit bevestigd wat er bij rood staat. De prijs zit in de zwarte doos.
er kan maar 1 opschrift juist zijn toch?quote:
Dat kon ik dus niet vinden. Maar ik weet 100% cker dat de volgorde op de cd in volgorde staat.quote:Op zondag 12 april 2009 02:11 schreef BasOne het volgende:
Van die wil ik een bron zien, #1 op de cd wil nog niet zeggen #1 in de hitlist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |