Uiteraard is de volledige aflevering in HD nog beter...quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 19:17 schreef Cobra4 het volgende:
Wat is er eigenlijk met Scotty, de vrouwlijke McGyver, gebeurt?
[ afbeelding ]
quote:Scottie Chapman is een voormalig lid van de Junior MythBusters, of het Build Team zoals ze ook wel worden genoemd. Bij de MythBusters stond ze bekend als de "Mistress of Metal" vanwege haar ervaring op het gebied van metaalbewerking. Ze verliet het programma na seizoen twee om naar eigen zeggen "persoonlijke redenen". In seizoen 5 helpt ze bij episode om de schans te maken voor een raket auto te lanceren.
Vanavond vroeg naar bed en dan morgen weer werken. Vanochtend paasontbijt gehad met mijn oudersquote:Op zondag 12 april 2009 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Middag
Wat zijn de paasplannen eigenlijk?
Nee het was extreem rustigquote:
So, heute war nicht affentittengeil?quote:Op zondag 12 april 2009 20:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee het was extreem rustigblijkbaar had niemand door dat we open waren, er waren zowat alleen maar toeristen. Wel mooi mijn duits kunnen oefenen
maar we hebben net de helft van target gehaald en die was al extreem laag
Geen extra centjes dus?quote:Op zondag 12 april 2009 20:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee het was extreem rustigblijkbaar had niemand door dat we open waren, er waren zowat alleen maar toeristen. Wel mooi mijn duits kunnen oefenen
maar we hebben net de helft van target gehaald en die was al extreem laag
nein, aber es war sehr gemutlich mit meinen collegarquote:
Helaas niet neequote:
Lekker de voetjes omhoog, muziekje, goed boek. Heerlijk dus. Totaal geen specifiek paas plannen.quote:Op zondag 12 april 2009 20:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Helaas niet neemaar wel dubbel loon vanwege de zondag
hoe is jouw dag?
Oh ja wilde er nog op reageren. Zal het morgen wel even aankaarten. Denk echter niet dat je daar extra geld voor krijgtquote:Op zondag 12 april 2009 20:16 schreef Cobra4 het volgende:
Nem heeft in dit topic trouwens een goed tip voor je achtergelaten Majo.
Klinkt goedquote:Op zondag 12 april 2009 20:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lekker de voetjes omhoog, muziekje, goed boek. Heerlijk dus. Totaal geen specifiek paas plannen.
Zou wel mooi meegenomen zijn.quote:Op zondag 12 april 2009 20:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja wilde er nog op reageren. Zal het morgen wel even aankaarten. Denk echter niet dat je daar extra geld voor krijgt
Beter!quote:Op zondag 12 april 2009 20:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt goed
zo gaat de rest van mijn avond er ook uit ziendouchen als ik thuiskom, dan in bed kruipen met MacReel, lekker series kijken en dan vroeg
Helaas welquote:
Net als ik dan weer 'vrij' ben. Ach ja, als het buiten kutweer is, is het ook makkelijker om binnen te zitten aan een verslag.quote:Op zondag 12 april 2009 14:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Tot woensdag in ieder geval, daarna gaat het kwik omlaag.
Als ik mij rond die tijd nog eens omdraai zal ik je wel even mompelend "werkse" wensen.quote:
Ik vermoed ook van niet, maar je weet maar nooitquote:Op zondag 12 april 2009 20:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja wilde er nog op reageren. Zal het morgen wel even aankaarten. Denk echter niet dat je daar extra geld voor krijgt
Paasontbijt...dat is écht lang geleden.quote:Op zondag 12 april 2009 20:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vanavond vroeg naar bed en dan morgen weer werken. Vanochtend paasontbijt gehad met mijn ouders
werken ging goed trouwens, heb zelfs nog een uur langer gewerktvoel me nu wel weer ruk dus hopen dat op tijd naar bed gaan me zal helpen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |