Thrillers meuk!?quote:Op zondag 12 april 2009 17:25 schreef Etcetera het volgende:
Euh![]()
ThrillersHeel zelden dat ik een thriller pak. Ik heb 1 boek van Nicci French en ik was er niet wild van
Literatuur ben ik ook niet heel dol op, maar kan ik af en toe wel waarderen
Meuk is bij mij een woord wat ik voor praktisch alles gebruik. Het is nauwelijks een waardeoordeel meer.quote:Op zondag 12 april 2009 17:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Thrillers meuk!?![]()
En ja, Nicci French, dan noem je ook wat.
Dan is het goed.quote:Op zondag 12 april 2009 17:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Meuk is bij mij een woord wat ik voor praktisch alles gebruik. Het is nauwelijks een waardeoordeel meer.
Dat kan ik me indenken als je Nicci French leest.quote:
Dat is nu het mooie aan boeken , daar kun je je eigen fantasie op los laten. Terwijl dit met films voor je is vast gelegd.quote:Op zondag 12 april 2009 17:48 schreef Etcetera het volgende:
Die lees ik juist niet
Ik kan niet tegen horrorfilms, mijn fantasie maakt dan overuren. Maar als ik een boek lees is dat 10x zo erg, dus ik kijk af en toe een thriller maar ik lees ze nietEn ik kijk nooit horrors
Ben het nog niet tegengekomenquote:
Ik heb een halve pagina gelezen en ben toen afgehaaktquote:
Ah, ok.quote:Op zondag 12 april 2009 17:56 schreef Etcetera het volgende:
Ben het nog niet tegengekomenMaar ik speel denk ik ook niet van dat soort games waarin zoiets heel realistisch gebracht wordt. FEAR ga ik niet spelen bijvoorbeeld
Mijn stukje wel gelezen?quote:Ik heb een halve pagina gelezen en ben toen afgehaakt![]()
Stuur je cv naar Discovery Channel.quote:Op zondag 12 april 2009 18:40 schreef Whiteguy het volgende:
Mythbusters is al sinds jaren het bruutste tv programma... maar dit filmpje maakt mijn jaloezie ten opzichte van hun baantje alleen maar groter.
Waar kan ik mythbuster worden ??
http://www.dumpert.nl/med(...)rakken_een_auto.html
Niet dat ik me kan herinnerenquote:
Dat zal ik dan maar niet doen.quote:Op zondag 12 april 2009 18:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet dat ik me kan herinnerenIk kwam het topic al een tijd geleden tegen. En ga het ook maar niet posten
Ze is zwanger. En niet van mij.quote:Op zondag 12 april 2009 18:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Stuur je cv naar Discovery Channel.Misschien mag je Kari wel assisteren.
Echt wel.quote:Op zondag 12 april 2009 18:49 schreef Etcetera het volgende:
Dus dat wordt een milf?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |