Jou kan ik nog hebben. Dít is pas echt een bitch:quote:Op zondag 12 april 2009 00:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
It bettermajo kan bij tijde best een bitch zijn
Denk het niet. John Williams is bekend door zijn muziek tijdens de aftiteling van "Saving Private Ryan". In de openings credits zie je niets van hem.quote:Op zondag 12 april 2009 00:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gelukkig bevestigt het Prismawoordenboek wel dat het een lijst is van de namen van mensen die aan de film hebben meegewerkt. Of het hetzelfde is als de opening credits wordt dan weer niet vermeld...
Jawel, maar regisseur, executive producer en zo hebben wel aan de film meegewerkt, en hun namen staan vaak wel aan het begin vermeld.quote:Op zondag 12 april 2009 01:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Denk het niet. John Williams is bekend door zijn muziek tijdens de aftiteling van "Saving Private Ryan". In de openings credits zie je niets van hem.
Truste Tim!quote:Op zondag 12 april 2009 01:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jawel, maar regisseur, executive producer en zo hebben wel aan de film meegewerkt, en hun namen staan vaak wel aan het begin vermeld.
Hoe dan ook, ik ga naar bed
Ik hoop dat het je gaat lukken!quote:Op zondag 12 april 2009 01:45 schreef MaJo het volgende:
Lekker in bad geweestdaarna gezicht gescrubd, maskertje en creme erop
en zo maar eens slapen
Denk het welquote:Op zondag 12 april 2009 01:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het je gaat lukken!Met jouw "ritme" weet je maar nooit.
![]()
Da's dan mooi.quote:Op zondag 12 april 2009 01:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Denk het welvannacht veel te kort geslapen dus ik ben best wel kapot. En dat badderen werkt ook ontspannend
moet je wel inkopen doen bij de Lush hequote:Op zondag 12 april 2009 01:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's dan mooi.![]()
Ik ga dan maar eens om een "bad van dienst" vragen.
Dan zeker!quote:
Heb je geen bad?quote:
Nee. helaas.quote:
Is ook heerlijkquote:Op zondag 12 april 2009 02:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee. helaas.![]()
Maar ik zou er wel elke dag in willen liggen.
Nee ook niet.quote:Op zondag 12 april 2009 02:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is ook heerlijkmaar doordat ik zelf geen bad heb waardeer ik het wel meer als ik bij mijn ouders ben
heeft je pa geen bad?
Das wel balenquote:Op zondag 12 april 2009 02:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee ook niet.![]()
Ik hoop dus steeds bij een cursus of oefening op een luxe legering kamer met bad.
Nee in de beurt geen bekenden met een bad.quote:Op zondag 12 april 2009 02:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Das wel balenook nergens anders waar je binnen kunt vallen?
ach ja, jouw werk heeft weer andere extraatjes toch?
en dan kun je dus mooi wat bruisballen bij me komen kopenquote:Op zondag 12 april 2009 02:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee in de beurt geen bekenden met een bad.![]()
En ja, dan maar vliegen naar een locatie waar de kamers wel een bad hebben.
De eerst volgende die je door de zaak hoort roepen "Ik wil één van ******'s bruisballen" zal ik zijn.quote:Op zondag 12 april 2009 02:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
en dan kun je dus mooi wat bruisballen bij me komen kopen
Ik word dit stelletje ook zat, waarschijnlijk pubers.quote:Op zondag 12 april 2009 02:34 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat een gemierenneuk in de AKQ-reeks.
Ik stel een nieuwe regel voor vanaf 1501:
Hinderlijke users voor 20 topics schorsen, bij een tweede vergrijp voor 30 topics, bij een derde keer foetsie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |