Drostquote:Op zondag 12 april 2009 14:59 schreef jorienvdherik het volgende:
wat een smeerlap die drost,
echt een schopploeg dat heracles
stelletje boeren
De Wijn voelt zich ook niet te beroerd om even mee te verdedigen.quote:Op zondag 12 april 2009 15:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Mwah.... allebei spelers met (potentiele) exceptionele kwaliteiten.
Wijnaldum heeft er echter altijd zin in, De Guzman loopt geen millimeter te veel. Dat is het verschil.
Dat is wel jammer ja. Ik zie in De Guz nog steeds een hele goede speler, als hij er samen met De Wijn een beetje zin in zou hebben zouden ze een dodelijke aanval kunnen vormenquote:Op zondag 12 april 2009 15:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Mwah.... allebei spelers met (potentiele) exceptionele kwaliteiten.
Wijnaldum heeft er echter altijd zin in, De Guzman loopt geen millimeter te veel. Dat is het verschil.
quote:Op zondag 12 april 2009 15:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
ja die schoen gaat ook vanzelf uit
Braamhaar
Zo sportief zijn ze niet bij Heracles. In ieder geval kan Heracles geen strijdlust worden ontzegd.quote:
Strijdlust en schopploeg hoeven niet altijd met elkaar te maken te hebben hoor.quote:Op zondag 12 april 2009 15:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zo sportief zijn ze niet bij Heracles. In ieder geval kan Heracles geen strijdlust worden ontzegd.
Zo zijn de regels, als de keeper hem had tegen gehouden en hij had de rebound gekregen was het ook buitenspelquote:Op zondag 12 april 2009 15:03 schreef TC03 het volgende:
Leerdam staat niet buitenspel, aangezien Van Bronckhorst niet de bal naar hem toe speelt, maar per ongeluk bij hem terecht komt.Maargoed.
Echt? Vaag.quote:Op zondag 12 april 2009 15:04 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zo zijn de regels, als de keeper hem had tegen gehouden en hij had de rebound gekregen was het ook buitenspel
Roma-Lazio was me ook een heroïek gevecht.quote:Op zondag 12 april 2009 15:03 schreef denthemen het volgende:
Waarom zou ik nog Roma-Lazio kijken als ik het voetbal van Feyenoord kan zien, toch Jorien?
noooooooooooo, ik dacht dat het vanavond zou zijnquote:Op zondag 12 april 2009 15:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Roma-Lazio was me ook een heroïek gevecht.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |