quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:39 schreef Wessiej het volgende:
Zin an!
Heb hem 10 minuten geleden besteld, toch wel erg zin in Butcher Bay weer te spelen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik pas voorlopig.
Slaat nergens op ED! Ga weg hier manquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:49 schreef Edwinuss het volgende:
" AQuila en z'n B titels" was een betere TT geweest.
Ik lees veel verhalen dat mensen Dark Athena beter vinden dan Butcher Bay dus dat zal ook meevallenquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Slaat nergens op ED! Ga weg hier man![]()
Het nieuwe deel kan opzich wel tegen vallen maar voor alleen het Butchers Bay gedeelte zou ik hem weer kopen!
Ik snap er geen fluit meer vanquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik lees veel verhalen dat mensen Dark Athena beter vinden dan Butcher Bay dus dat zal ook meevallen
Ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Eerste screenshots van Assassin's Creed II te zien in een filmpje (aan het begin):
http://www.epicbattleaxe.(...)-creed-2-images.html
Een afbeelding van de hoofdrolspeler (Ezio):
http://www.epicbattleaxe.com/eba-game-pics/assassins-creed-2/
Waanzinnigquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klik hier voor meer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik word er wild van!
[ Bericht 0% gewijzigd door TheMagnificent op 11-04-2009 23:52:12 ]
quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Net een groot plaatje gevonden van Ezio, de hoofdrolspeler:
[ afbeelding ]
En een ''shitload aan info'' onder de spoiler tag:VetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik word er wild van!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ja er wordt altijd gepraat, maar of je daarmee je engels verbeterd?quote:Op zondag 12 april 2009 01:02 schreef fespo het volgende:
Wordt er veel gesproken op Xbox live, of valt dat wel mee?
Ik zit er over na te denken om een Xbox te kopen om mijn spreekvaardigheid van engels te verbeteren.
gamen vind ik ook leuk dus niet alleen daarom maar wel voor een groot gedeelte
zegt een voetbal mongoolquote:Op zondag 12 april 2009 01:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Xbox kopen om je spreekvaardigheid te verbeteren
quote:Op zondag 12 april 2009 01:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Xbox kopen om je spreekvaardigheid te verbeteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |