Lode Runner en Banjo Tooie de komende twee wekenquote:
Gelukkig zijn de meningen ook niet extreem verdeeld ofzoquote:Op donderdag 16 april 2009 11:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Deel 2 wordt net zo matig ontvangen.
FOK Games Redactie
Op 29 april. En het kost 1200 punten.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:04 schreef mini-lellan het volgende:
Waneer komt tooie?
Gisteren trouwens bij Queen Ming aangekomen in LO![]()
In de gaten houden, zeg ik.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:09 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)ragon-rising-preview
Zie sig.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:42 schreef Rossdale het volgende:
Mensen die games met minder dan een 8,5 a 9 kutgames vinden
Cijfers begint bijna achterhaald te worden,... ik ben ook niet blij als ik als gemiddelde een 6 vind op Metacritic van een game waar ik al een tijdje op wacht. Zie liever,... 'probeer hem eens' ofzoquote:Op donderdag 16 april 2009 14:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de meningen ook niet extreem verdeeld ofzo
Ik ben het met een hoop minpunten namelijk niet echt eens, IGN geeft ook een 77 bijvoorbeeld. Zelf zou ik hem ook zoiets geven. Meer dan 75% vind ik gewoon een goede game.
quote:Freshly-formed developer Spiders has unveiled a science fiction action-RPG called Mars for PS3, Xbox 360 and PC.
Due out next year, the game explores a non-traditional fantasy land set on that dusty red rock that keeps breaking our robot probes. There are no robots at first glance here, though - just heroes Seth and Pandora.
They come from different backgrounds and have different skills. Seth's an ex-soldier and likes pummelling things, while Pandora uses magic called technomancy. They're on a journey to find their identity and a future on this post-apocalyptic planet, where even the reflection of the sun can become a weapon.
Spiders was formed by the creators of Silverfall, a traditional and decent fantasy action-RPG released in 2007.
Head over to our Mars gallery for the first batch of screenshots.
Dat ziet er serieus niet uit!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mars, nieuwe RPG van Silverfall
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.eurogamer.net/articles/sci-fi-action-rpg-mars-unveiled
[..]
Noes!quote:Op donderdag 16 april 2009 15:07 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Op 29 april. En het kost 1200 punten.
Lijkt me ook meer dan genoeg ja.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:56 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Nope, PSP en DS op vakantie ftw.
Dit komt door het belachelijke gestrooi met cijfers. Je kan een collectie van 20 games aanleggen op je XBOX 360, met daarbij alleen games die een 9.0 of hoger krijgen op Metacritic. Echt belachelijk.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:42 schreef Rossdale het volgende:
Zo waar!!quote:Op donderdag 16 april 2009 17:07 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
En ook al die .2 of .3, dat moet echt weg. Het slaat echt nergens op dat de ene titel een 8,1 krijgt en de ander een 8,2. Die 0,1 punt is echt niet te verantwoorden (tenzij je een systeem hebt van gemiddelden op bepaalde vlakken).
En toch nemen veel mensen aan hand van die lijstjes besluit tot aanschaf of juist het besluit om hem te laten liggen.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:13 schreef Lyzio het volgende:
Dat is altijd met lijstjes, het blijft een kwestie van smaak.
Sommige mensen wel ja. Ik lees me in als ik een game denk leuk te vinden, of gewoon op zoek ben naar een leuke game. Een enkele game daargelaten. Maar dat zijn games die je blind kunt kopen.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:00 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
En toch nemen veel mensen aan hand van die lijstjes besluit tot aanschaf of juist het besluit om hem te laten liggen.
Dat ben ik op zich wel met je eens ook al heb ik ze nog niet gespeeld maar je kunt wel de nieuwe stats en weapons meenemen in je originele retail game and dat is wel vet! Broken steel mag van mij vóór het weekeind nog wel binnen rollen.. ik heb nu iets van 5420 MS points dus ik kan weer even vooruitquote:Op donderdag 16 april 2009 18:27 schreef Lyzio het volgende:
Broken Steel komt wel veel goed aan het maken, want de vorige twee add-ons waren niet echt om over naar huis te schrijven.
Je koopt het toch niet vanwege die gamerscore?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:39 schreef SkyChat het volgende:
Wat ik nog wel even wil zeggen over die DLC's voor Fallout 3..
800 MS per stuk en maar 100 gamerscore per DLC![]()
Dat is wel erg gierig.. ik kan bv 1 game van 400 MS kopen met 200 gamerscore
Waarom zou dat een afweging moeten zijn dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:39 schreef SkyChat het volgende:
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:39 schreef SkyChat het volgende:
Dit dusquote:
Ik heb Fallout 3 nu ook eindelijk gekocht. Is het de moeite om strax alle DLC tegelijk te kopen en dan nieuw aan de game te beginnen? Of kun je beter eerst de game 'gewoon' spelen en dan pas de DLC?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:23 schreef SkyChat het volgende:
Ben ik weer!
UPC besloot om me 2 dagen af te sluiten en me te voorzien van Fiber Power!![]()
Nu ook eindelijk Fallout 3 binnen met 4200 MS points! Toch maar even die 2 DLC's voor Fallout 3 kopen en hopen dat Broken Steel ook snel komt!
Broken Steel is the third downloadable content pack, and continues the story of Fallout 3 beyond the original ending. It does this by altering the ending of the game, according to Jeff Gardiner (lead producer of the DLC).[47] In the pack, the player joins the ranks of the Brotherhood of Steel and helps rid the Capital Wasteland of the Enclave once and for all. The pack will also raise the game's level cap from 20 to 30. Broken Steel will be released in April 2009 on Xbox Live and Games for Windows Live
Fallout 3
Setting +2quote:Op donderdag 16 april 2009 20:09 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.psonly.nl/vide(...)cial_debuut_trailer/
''This Holiday''
Neequote:Op donderdag 16 april 2009 18:37 schreef SkyChat het volgende:
Hey Aquila, jij hebt Fallout 3 toch ook al?
Dat ligt eraan. Het maakt opzich niet zoveel uit, het gaat er meer om op welk moment je besluit om Operation Anchorage of The Pitt gaat spelen. Ligt aan je level.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb Fallout 3 nu ook eindelijk gekocht. Is het de moeite om strax alle DLC tegelijk te kopen en dan nieuw aan de game te beginnen? Of kun je beter eerst de game 'gewoon' spelen en dan pas de DLC?
Dit doet me denken aanquote:Op donderdag 16 april 2009 20:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Setting +2
Geen gameplaybeelden -1
-------------------
Totaal +1
Dan begin ik gewoon lekker met de game zelf en dan kijk ik wel hoe ver ik komquote:Op donderdag 16 april 2009 20:23 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Het maakt opzich niet zoveel uit, het gaat er meer om op welk moment je besluit om Operation Anchorage of The Pitt gaat spelen. Ligt aan je level.
Een vakantiequote:Op donderdag 16 april 2009 20:23 schreef -Dries- het volgende:
Aquila speelt pas Fallout 3 als hij genoeg vrije tijd heeft, maar volgens mij zit ie gewoon elke dag op fok dus hoeveel vrije heb je nodig jongen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |