Nee,... hij heeft gelijk. Elk verhaal staat op zichzelf en de delen voor deel VII trekken je echt zwaar terug de pixeltijd in. Gameplay over graphics, maar het oog wil ook wat vind ik zelf. Misschien is FFVII zelfs de grens gewordenquote:Op woensdag 15 april 2009 18:04 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Is het niet logischer om bij deel 1 te beginnen?
Welke?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:35 schreef AQuila360 het volgende:
OMG!
Ik heb 9 games in de kast staan!@@!
[ afbeelding ]
Nope,... elke game heeft haar eigen verhaal en gameplay eigenschappen. Een geniaal boek gebonden in digitale bloemenquote:Op woensdag 15 april 2009 18:24 schreef Lyzio het volgende:
Dus in feite staat iedere FF-game op zichzelf, zonder dat je vorige delen gespeeld moet hebben? Ik neem aan dat er toch wel een opbouwend verhaal in zit vanaf deel 1 tot in het laatste deel?
Nee, dat is er dus niet. Games hebben niks met elkaar te maken. Alleen de gameplay, de stijl en de terugkomende elementen (chocobos, items, spells, etc) zijn vergelijkbaar.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:24 schreef Lyzio het volgende:
Dus in feite staat iedere FF-game op zichzelf, zonder dat je vorige delen gespeeld moet hebben? Ik neem aan dat er toch wel een opbouwend verhaal in zit vanaf deel 1 tot in het laatste deel?
Thanks voor de info! Ik ga er eens naar kijken.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:21 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Nee, dat is er dus niet. Games hebben niks met elkaar te maken. Alleen de gameplay, de stijl en de terugkomende elementen (chocobos, items, spells, etc) zijn vergelijkbaar.
Ik stelde voor om met VII te beginnen, omdat dat inderdaad nog niet zo heel gedateerd is. En veel oude FFs zijn in Europa niet eens uitgekomen, alleen de remakes. En voordat je alle NES-games uit hebt, dan denk ik dat je het wel weer gehad hebt als beginner. Maar FF VI is zeker ook een aanrader. Ook kan je wellicht beginnen met FF X, ook een tof deel.
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:22 schreef EvilMarc het volgende:
Xbox 360 Elite
2 controllers
20GB Harde schijf
Wat is dat ongeveer waard?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:13 schreef YOgamerYO het volgende:
Waarom komt er niks leuks uit voor die Kut XBOX360Ik betaal Live voor niks aangezien Gears of War 2 niet leuk online is
, Cod 5 kut
is, COD 4 te veel gespeeld
is en PSN gratis is
.
En kom niet met Resident Evil 5 of Riddick rommel. (Misschien haal ik ze wel als ik in de zomer)
[..]
80 euro als je geluk hebt!!!!!! Gelukkig zijn er aardige mensen in deze wereld. Zal ik hem vrijdag op komen halen voor 85 euro?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
Waarom komt er niks leuks uit voor die Kut XBOX360Ik betaal Live voor niks aangezien Gears of War 2 niet leuk online is
, Cod 5 kut
is en PSN gratis is
.
En kom niet met Resident Evil 5 of Riddick rommel. (Misschien haal ik ze wel als ik in de zomer)
[..]
80 euro als je geluk hebt!!!!!! Gelukkig zijn er aardige mensen in deze wereld. Zal ik hem vrijdag op komen halen voor 85 euro?
Noem Riddick geen rommel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
, Cod 5 kut
is en PSN gratis is
.
[..]
Ik vind dit een vrij lachwekkende post. Om eerlijk te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Volgens mij zijn er wel andere kabels, maar ik weet even niet zo snel welke jij nodig zou hebben.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:54 schreef Professional het volgende:
Kom ik weer met mijn HCS vraag.
Wil mijn 360 dus verbinden naar mijn HSC. Dit is een Philips HTS3100
Verbind nu mijn Xbox360 middels deze kabel:
[ afbeelding ]
3 van de stekkers gaan in de scartaansluiting die weer in de tv zit, de overige 3 liggen los erbij. Heb geprobeerd deze in de HCS te plaatsen, waar ik maar 2 kabels kan induwen namelijk aux en audio.
Wat moet ik nu precies doen om het geheel werkend te krijgen? Nieuwe tv kopen is optie 1 dat weet ik, maar een andere kabel wellicht?
Ze schrijven een stuk leuker dan dat ze vertellen, vind ik.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:11 schreef AQuila360 het volgende:
Net Gamekings even gekeken zitten ze te zeuren over dat je zon demo van RF3 kon winnen exclusieve shieezle enzo maar die kon je ook gewoon aanvragen op die site
Dit is een component kabel zo te zien. Die gele losse snap ik alleen niet, maar ok. Drie component kabels in een scart aansluiting duwen gaat natuurlijk nooit lukken. De witte en rode (audio tulips) moeten in de versterker. De groene/rode/blauwe zouden in een component ingang moeten. Heb je dat niet dan zou je kunnen proberen om alleen de losse gele in het scartblokje of tv te stoppen. Dat zou dan je basis video beeld kunnen zijn. HD beeld kan je echter wel vergeten dus zelf zou ik voor optie 1 gaan.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:54 schreef Professional het volgende:
Kom ik weer met mijn HCS vraag.
Wil mijn 360 dus verbinden naar mijn HSC. Dit is een Philips HTS3100
Verbind nu mijn Xbox360 middels deze kabel:
[ afbeelding ]
3 van de stekkers gaan in de scartaansluiting die weer in de tv zit, de overige 3 liggen los erbij. Heb geprobeerd deze in de HCS te plaatsen, waar ik maar 2 kabels kan induwen namelijk aux en audio.
Wat moet ik nu precies doen om het geheel werkend te krijgen? Nieuwe tv kopen is optie 1 dat weet ik, maar een andere kabel wellicht?
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een MONGOLEN zijn ze bij Ubisoft zeg. De tering wat is die Epilogue verneuktJe vecht tegen de shapeshifter die begint als die ene reus uit de game. Deze moet je dus van de rand af zien te werken maar in plaats van vallen verandert hij in de snelle vijand. DEZE vorm kan je dan wel aanvallen en schade doen, maar voor nog geen halve minuut want dan verandert hij weer in die reus.
Natuurlijk is er ook maar één plek waar je die reus van de rand kan proberen te werken en duurt dit veel te lang.
Daarnaast zijn de groene platen weer terug, maar de collision detection in die stukken is helemaaaaal van het pad. Je valt of botst soms zonder dat je weet wat je fout doet.
Ubisoft:
[ afbeelding ]
Ga het maar spelen, je komt snel genoeg achter wat ik bedoelquote:
Ik had geen frustatie bij Ninja Gaidenquote:Op woensdag 15 april 2009 23:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga het maar spelen, je komt snel genoeg achter wat ik bedoelFrustratie, Ninja Gaiden style.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op donderdag 16 april 2009 00:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik had geen frustatie bij Ninja GaidenOok niet bij LO,... en vast ook niet met PoP,... maar ik ga het proberen Gijs
Ik suck ook gewoon in gamen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Maar! Kung Fu Panda heb ik uitgespeeld!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op donderdag 16 april 2009 00:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik suck ook gewoon in gamen.![]()
Maar! Kung Fu Panda heb ik uitgespeeld!
quote:Op donderdag 16 april 2009 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Ninja Gaiden 1 was/is![]()
![]()
Waarom suckte deel 2 nou zo hard Itagaki.
Jahoor, klinkt primaquote:Op donderdag 16 april 2009 08:36 schreef Lyzio het volgende:
En hoe zit het met de stemmen in The Godfather? Klinkt het een beetje?
Ah okéquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:07 schreef Lyzio het volgende:
Ik ook niet. Teaser ziet er leuk uit, maar wat is het verhaal?
quote:Risen is set in a medieval world on a volcanic Mediterranean island, The story unfolds over four chapters and will offer multiple ways to develop the story by his own actions and decisions. An innovative and intuitive user control interface will support both casual and hardcore gamers. With full world streaming support, the player experiences no tedious loading of areas while playing in a fully simulated game world with authentic characters.
Risen will be released for the Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft and Windows PC. More information about Risen on http://risen.deepsilver.com
Check de site anders, daar staat meer.quote:
Deel 2 wordt net zo matig ontvangen.quote:Op donderdag 16 april 2009 08:54 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ah okéHeb het eerste deel niet gespeeld, omdat hij erg matig werd ontvangen. Daarom ook geen zin gehad in het tweede deel.
Rossdale vind hem anders best goed. For what it´s worthquote:Op donderdag 16 april 2009 11:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Deel 2 wordt net zo matig ontvangen.
FOK Games Redactie
Ow dan zou ik gewoon tot aanschaf overgaan!quote:Op donderdag 16 april 2009 11:35 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Rossdale vind hem anders best goed. For what it´s worth
Ik wacht eerst het oordeel van AQuila af. Als hij hem ook goed vindt, dan koop ik het zeker niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ow dan zou ik gewoon tot aanschaf overgaan!
QFT.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik wacht eerst het oordeel van AQuila af. Als hij hem ook goed vindt, dan koop ik het zeker niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |