Kan me voorstellen. Verhaaltechnisch was het ook niet zo boeiend, maar leuk om alles weer eens te zien in nieuwe graphics!quote:Op woensdag 15 april 2009 00:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die heb ik gezien!!
Ik vond hem enorm kut...
Ja, ik vind 'm ook wat kansloos, maar ik heb geen screen zonder pijlquote:Ohja, chick -> chicken -> KFC -> negers, ik vat hem!
Die is er nog niet. Wacht op FFXIII zou ik zeggen.quote:Roy en Chocobo, jullie vertrouw ik allebei blind! Welke JRPG moet ik halen voor de 360 om eens goed in het genre te komen? Niets geen halve maatregelen, ik wil gewoon een goede, eentje die er bovenuit springt!
Is goed, dan wacht ik nog even! thx!quote:Op woensdag 15 april 2009 00:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die is er nog niet. Wacht op FFXIII zou ik zeggen.
Blue Dragon en Eternal Sonata trek jij niet. Lost Odyssey is geen beginners jRPG.
In juni komt Tales of Vesperia, daar verwacht ik persoonlijk veel van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo is Lost Odyssey geen beginners rpg? Mijn broer als noob had er geen problemen mee, was zijn eerste JRPGquote:Op woensdag 15 april 2009 00:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan me voorstellen. Verhaaltechnisch was het ook niet zo boeiend, maar leuk om alles weer eens te zien in nieuwe graphics!
[..]
Ja, ik vind 'm ook wat kansloos, maar ik heb geen screen zonder pijl
[..]
Die is er nog niet. Wacht op FFXIII zou ik zeggen.
Blue Dragon en Eternal Sonata trek jij niet. Lost Odyssey is geen beginners jRPG.
In juni komt Tales of Vesperia, daar verwacht ik persoonlijk veel van.
je kan zelfs haar sleutel been zien zitten , das pas detailquote:Op woensdag 15 april 2009 00:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh yeah. Nu begint het echt te komen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
FF fanquote:Op woensdag 15 april 2009 07:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je kan zelfs haar sleutel been zien zitten , das pas detail
Gewoon Enchanted Arms kopen Spank! Die is vet!!quote:Op woensdag 15 april 2009 00:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is goed, dan wacht ik nog even! thx!
Ik vond Lost Odyssey bizar moeilijk in de battles. Zelfs als je level 50 bent zijn sommige normale battles bijna niet te doen.quote:Op woensdag 15 april 2009 01:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Hoezo is Lost Odyssey geen beginners rpg? Mijn broer als noob had er geen problemen mee, was zijn eerste JRPG
Tales of... games zijn zeker niet voor iedereen geschikt. Heb je eerdere delen gespeeld en wat vond je daarvan? Symphonia voor de Cube is één van mijn favoriete RPGs allertijden en die had Colette.quote:Verder moet ik zeggen dat ik de demo van Tales of Vesperia zo ongelooflijk slecht vond, die ga ik echt niet zomaar kopen. De voice acting is verschrikkelijk en irritant, de muziekjes zijn net het circus en de battles zijn één grote zooi. Wat een tegenvaller...
Komt omdat je geen tactisch inzicht hebt.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond Lost Odyssey bizar moeilijk in de battles. Zelfs als je level 50 bent zijn sommige normale battles bijna niet te doen.
Dude, jij was na 2 uur al overpowered door stom grinden in Numara Atoll. Dat is suf.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Komt omdat je geen tactisch inzicht hebt.Maar serieus, ik vond ze (op die worm in het begin na) allemaal wel goed te doen. Zelfs de optionele boss battles. Kwestie van een goede party selecteren met de goede spreuken en goede accessoires. Elke vijand heeft een zwakte, de kunst is die te ontdekken. Maar op het einde, zeker bij Temple of Twillight (of hoe die heet) moet je wel je hoofd erbij houden.
Het grootste nadeel bij (J)RPG's vind ik nog steeds dat je niet na het voltooien van de main quest kunt doorspelen. Frustrerend is dat wanneer ik richting de eindbaas ga, ik altijd belachelijk overpowered ben en meestal de verhaallijn al half vergeten ben.
Maar goed, Lost Odyssey was erg tof maar haalde het niet bij Final Fantasy X of Skies of Arcadia.
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dude, jij was na 2 uur al overpowered door stom grinden in Numara Atoll. Dat is suf.
Elke boss battle ging redelijk,... alleen die eerste (na dat bos) is net iets te moeilijk. De balans is daar een beetje zoek. Tevens kan het einde pittig zijn, maar voor de rest een basis J-RPG inderdaad. Goed te doen.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond Lost Odyssey bizar moeilijk in de battles. Zelfs als je level 50 bent zijn sommige normale battles bijna niet te doen.
Ook al kreeg die een 11 Gijsquote:Op woensdag 15 april 2009 09:32 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer geeft OutRun Online Arcade een 8/10.![]()
![]()
http://www.eurogamer.net/(...)arcade-review?page=1
Daar ben ik het dus niet mee eensquote:Op woensdag 15 april 2009 09:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Elke boss battle ging redelijk,... alleen die eerste (na dat bos) is net iets te moeilijk. De balans is daar een beetje zoek. Tevens kan het einde pittig zijn, maar voor de rest een basis J-RPG inderdaad. Goed te doen.
Als jij dit een diepe J-RPG vind met een extreme moeilijkheidsgraad,....danquote:Op woensdag 15 april 2009 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus niet mee eens
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als jij dit een diepe J-RPG vind met een extreme moeilijkheidsgraad,....dan
[ afbeelding ]
quote:The End
Complete Disc 4.
125
Vergrendeld
Lost Odyssey,... zonder enige twijfel!quote:Op woensdag 15 april 2009 00:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die heb ik gezien!!
Ik vond hem enorm kut...
[..]
Ohja, chick -> chicken -> KFC -> negers, ik vat hem!
Roy en Chocobo, jullie vertrouw ik allebei blind! Welke JRPG moet ik halen voor de 360 om eens goed in het genre te komen? Niets geen halve maatregelen, ik wil gewoon een goede, eentje die er bovenuit springt!
quote:
Eindbaas. Ming is zwaaaar underpowered (lvl 45) en sterft steeds in het eerste gedeelte van het gevecht al. Ik heb het gered tot het tweede deel, maar het duurt allemaal veel te lang ook waardoor ik niet nog eens wil proberen (twee keer gedaan tot nu toe).quote:Op woensdag 15 april 2009 10:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus Gijs...waar zit je vast? Zo moeilijk is het echt niet! Lees anders eens een FAQ door. Je kunt hier en daar wat accessoires vinden die je het leven een stuk makkelijker maken.
Al mijn characters zaten op level 53 of hoger,.... was goed te doen. Nergens echt vast gezeten. LO was en is een geweldige ervaring. Aan het einde stond er 78 uur op de teller. Ga het spel dit jaar nog eens spelen!quote:Op woensdag 15 april 2009 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eindbaas. Ming is zwaaaar underpowered (lvl 45) en sterft steeds in het eerste gedeelte van het gevecht al. Ik heb het gered tot het tweede deel, maar het duurt allemaal veel te lang ook waardoor ik niet nog eens wil proberen (twee keer gedaan tot nu toe).
Ik heb guides gelezen, maar nee, ik heb er gewoon geen zin in.
Heb je al wat rondjes in de Temple of Enlightment gelopen? Gewoon de guide van IGN of YouTube ernaast houden, dan verdwaal je niet. Als je Kaleons tegenkomt is het +1 level per gevecht! Wel zorgen dat Ming double EXP van Seth geleerd heeft! Dan levelled ze als een tiet! Heb je de accessoires Nullify All Elements en Ailment Resistance al? Die maken het leven een stuk makkelijker!quote:Op woensdag 15 april 2009 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eindbaas. Ming is zwaaaar underpowered (lvl 45) en sterft steeds in het eerste gedeelte van het gevecht al. Ik heb het gered tot het tweede deel, maar het duurt allemaal veel te lang ook waardoor ik niet nog eens wil proberen (twee keer gedaan tot nu toe).
Ik heb guides gelezen, maar nee, ik heb er gewoon geen zin in.
Ik sta op iets meer dan 40 uur en Kaim, degene met het hoogste level, staat op 52. Dan is het echt niet goed te doen.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Al mijn characters zaten op level 53 of hoger,.... was goed te doen. Nergens echt vast gezeten. LO was en is een geweldige ervaring. Aan het einde stond er 78 uur op de teller. Ga het spel dit jaar nog eens spelen!
Mjah, ToE staat overal aangegeven, dus misschien moet ik dat ooit maar eens gaan doen.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je al wat rondjes in de Temple of Enlightment gelopen? Gewoon de guide van IGN of YouTube ernaast houden, dan verdwaal je niet. Als je Kaleons tegenkomt is het +1 level per gevecht! Wel zorgen dat Ming double EXP van Seth geleerd heeft! Dan levelled ze als een tiet! Heb je de accessoires Nullify All Elements en Ailment Resistance al? Die maken het leven een stuk makkelijker!
OK,... maar dan ligt het gewoon aan jezelf Gijsquote:Op woensdag 15 april 2009 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik sta op iets meer dan 40 uur en Kaim, degene met het hoogste level, staat op 52. Dan is het echt niet goed te doen.
Nee, het is gewoon mijn grote afkeer aan RPGs. De balans is vaak ver te zoeken bij de eindbaas. Als je op het einde kan komen met een bepaalde party moet deze ook in staat zijn de eindbaas te verslaan. Zonder dat je moet grinden omdat je minder gebruikte party-members ineens verplicht moeten meevechten. Games als Chrono Trigger, FFIX, FFX, DQIV en tig anderen doen het gewoon veel beter wat dat betreft.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
OK,... maar dan ligt het gewoon aan jezelf Gijs
ik denk dat je te vroeg richting eindbaas bent gegaan. Ik ging pas na 80 uur die kant op. Gedurende het spel leer je namelijk de skills van de mortal karakters, waardoor deze op den duur overbodig worden en op de reservebank belanden. De laatste 10 uur gebruikte ik al uitsluitend alleen maar immortals (en Sed wegens zijn cool geweer) en walste dus zo over de einbaas heen.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, het is gewoon mijn grote afkeer aan RPGs. De balans is vaak ver te zoeken bij de eindbaas. Als je op het einde kan komen met een bepaalde party moet deze ook in staat zijn de eindbaas te verslaan. Zonder dat je moet grinden omdat je minder gebruikte party-members ineens verplicht moeten meevechten. Games als Chrono Trigger, FFIX, FFX, DQIV en tig anderen doen het gewoon veel beter wat dat betreft.
Weet je wat? Nadat ik Epilogue klaar heb geef ik LO weer een kans. Even een uurtje lang uitzoeken welke skills handig zijn en dan de ToE doorlopen met mijn Immortals.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
ik denk dat je te vroeg richting eindbaas bent gegaan. Ik ging pas na 80 uur die kant op. Gedurende het spel leer je namelijk de skills van de mortal karakters, waardoor deze op den duur overbodig worden en op de reservebank belanden. De laatste 10 uur gebruikte ik al uitsluitend alleen maar immortals (en Sed wegens zijn cool geweer) en walste dus zo over de einbaas heen.
Ik trok vooral Maru Maru niet, irritantste character OOIT in een gamequote:Op woensdag 15 april 2009 12:15 schreef Lyzio het volgende:
De verhalen over LO hebben me toch wel enthousiast gemaakt. Hopelijk is het beter dan Blue Dragon, dat sfeertje trok ik echt niet.Tergend slecht geluid ook trouwens in die game.
QFT!!quote:Op woensdag 15 april 2009 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik trok vooral Maru Maru niet, irritantste character OOIT in een game
Dat kan niet. Dat moet toch wel die gaylord uit Enchanted Arms zijn.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik trok vooral Maru Maru niet, irritantste character OOIT in een game
Lo was wel tof t/m disc 3 daarna klote!quote:Op woensdag 15 april 2009 12:15 schreef Lyzio het volgende:
De verhalen over LO hebben me toch wel enthousiast gemaakt. Hopelijk is het beter dan Blue Dragon, dat sfeertje trok ik echt niet.Tergend slecht geluid ook trouwens in die game.
Anders ik welquote:Op woensdag 15 april 2009 12:15 schreef Lyzio het volgende:
Wil je hier mee stoppen, nu heb ik dit spel weer gekocht. Dankuquote:Op woensdag 15 april 2009 10:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lost Odyssey,... zonder enige twijfel!![]()
[ afbeelding ]
Cool verhaal,... geweldige graphics,... heerlijke engine,...
Welke games zijn onderweg?quote:Op woensdag 15 april 2009 13:00 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Anders ik welmaar ik heb nu iets te veel games onderweg om hem nu aan te schaffen, maar aanschaffen ga ik hem nu zeker
quote:Op woensdag 15 april 2009 14:29 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wil je hier mee stoppen, nu heb ik dit spel weer gekocht. Danku
Gijs,... alles komt goed. Gewoon even de schouders eronder!quote:Op woensdag 15 april 2009 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Weet je wat? Nadat ik Epilogue klaar heb geef ik LO weer een kans. Even een uurtje lang uitzoeken welke skills handig zijn en dan de ToE doorlopen met mijn Immortals.
Thnx Gijs. Doet me goed die aanmoedigingquote:Op woensdag 15 april 2009 15:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,... alles komt goed. Gewoon even de schouders eronder!
[ afbeelding ]
Verschrikkelijk,... een tijds-gebaseerde racegamequote:Op woensdag 15 april 2009 16:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Anyway, Outrun filmpje van 5 minuten. Speciaal voor Strol:
http://www.eurogamer.net/(...)cade-xbla-runthrough
Nee, vorige delen heb ik niet gespeeld. Daar zal het wel aan liggen. Was nog van plan Tales of Symphonia te kopen voor de cube, maar voor 40 euro laat ik dat toch aan me voorbijgaan denk ikquote:Op woensdag 15 april 2009 09:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Tales of... games zijn zeker niet voor iedereen geschikt. Heb je eerdere delen gespeeld en wat vond je daarvan? Symphonia voor de Cube is één van mijn favoriete RPGs allertijden en die had Colette.
Jij begrijpt geen sarcasme?quote:Op woensdag 15 april 2009 16:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Verschrikkelijk,... een tijds-gebaseerde racegamePrecies waar Stol een hekel aan heeft. Wat hij hier nu mee heeft is me een raadsel
Die eindbaas kan je echt overheen walsen, maar dan moet je er wel 80 uur in hebben zitten ofzo.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
ik denk dat je te vroeg richting eindbaas bent gegaan. Ik ging pas na 80 uur die kant op. Gedurende het spel leer je namelijk de skills van de mortal karakters, waardoor deze op den duur overbodig worden en op de reservebank belanden. De laatste 10 uur gebruikte ik al uitsluitend alleen maar immortals (en Sed wegens zijn cool geweer) en walste dus zo over de einbaas heen.
'Wat hij hier nu mee heeft',.... niet 'wat hij hier nu aan heeft',.. Strol is gek op dit spel dus waar zou de sarcasme over moeten gaan?quote:
Had het inderdaad verkeerd gelezenquote:Op woensdag 15 april 2009 17:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
'Wat hij hier nu mee heeft',.... niet 'wat hij hier nu aan heeft',.. Strol is gek op dit spel dus waar zou de sarcasme over moeten gaan?
ja dat kloptquote:
Begin met FF VII, geniaal spelquote:Op woensdag 15 april 2009 18:00 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb nog nooit één FF-game gespeeld. Ik moet er toch maar eens mee beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |