ja vervelend he iemand die on-topic praatquote:
quote:Microsoft heeft vandaag aangekondigd dat naast de Red Ring of Death nog een andere foutmelding op extra garantie mag rekenen. In juli 2007 verlengde Microsoft al de garantie op de drie rode lampjes van twee naar drie jaar, nu gebeurt hetzelfde met de E74 foutmelding.
De E74 foutmelding komt voor wanneer er sprake is van problemen met de beeld- en geluidskabel. Hij komt echter ook vaak voor als de kabel gewoon jarenlang op zijn plek zit, in deze gevallen gaat het waarschijnlijk om problemen met de grafische kaart of de upscaler-chip (die ervoor zorgt dat beeld opgeschaald wordt naar hogere resoluties).
Microsoft heeft na onderzoek van de foutmeldingen besloten dat het hier gaat om een verwant probleem aan de Red Ring of Death (deze heeft namelijk te maken met een grafische chip die kapot gaat) en daarom besloten tot een verlenging van de garantie.
While the majority of Xbox 360 owners continue to have a great experience with their console, we are aware that a very small percentage of our customers have reported receiving an error that displays "E74" on their screen. After investigating the issue, we have determined that the E74 error message can indicate the general hardware failure that is associated with three flashing red lights error on the console. As a result, we have decided to cover repairs related to the E74 error message under our three-year warranty program for certain general hardware failures that was announced in July 2007.
Maar er is nog beter nieuws: als je in het verleden een E74-foutmelding hebt gehad en hebt moeten betalen voor de reparatie, dan zal Microsoft ervoor zorgen dat je geld terug kunt krijgen.
Art ziet er geweldig uit!quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:04 schreef DJ_ het volgende:
Mass-effect 2 concept art
de ascension base ?
[ afbeelding ]
migrant fleet ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
laat maar komen die game
Videoreview bekeken,.... leuk gedaan!quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
WTF![]()
Ik ga direct kijken! Respect voor het initiatief!
Geen geld!quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:39 schreef Reintji het volgende:
http://www.xbox.com/en-US(...)vearcade/default.htm
Outrun gaat 800 punten kosten!
Kan niet..quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:05 schreef SkyChat het volgende:
Peggle gekochten Aquila z'n score verwoest
En nu niet meer!quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kan niet..![]()
Ik was 1 met Peggle toen!
Het is echt een leuke game, eerlijk is eerlijkquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:12 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Peggle beesten sta me bij!!
Yup ik had hem perongeluk gekocht maar hij was idd wel tof! Keertje Duel doenquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:14 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Het is echt een leuke game, eerlijk is eerlijk
Ik zat even naar Undertow te kijken en die heeft een DLC van 400 punten en er zit niet eens gamerscore bij!!
Ja is goed man, Duel is altijd wel leukquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Yup ik had hem perongeluk gekocht maar hij was idd wel tof! Keertje Duel doen![]()
Undertow vond ik nix aan maar toen je hem gratis kreeg toch maar even geprobeerd maar niet echt heel tof!
Crystal Defenders?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:20 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ja is goed man, Duel is altijd wel leuk
Heb jij nog wat aanraders voor arcade? ik heb nog 1200 punten..
Flok! is een fucking ripoff met een prijskaartje van 1200 maar het ziet er wel geil uit
Tower Defense dude! Dat hoeft er niet tof uit te zien!quote:
Outrun morgen? Alien Hominid?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:20 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ja is goed man, Duel is altijd wel leuk
Heb jij nog wat aanraders voor arcade? ik heb nog 1200 punten..
Flok! is een fucking ripoff met een prijskaartje van 1200 maar het ziet er wel geil uit
Hmm Ik zat net nog bij Outrun te kijken maar ik ben niet zo'n fan van al die Timed bullshit.quote:
Dude ik ga echt niet zoveel punten uitgeven aan zo'n gamequote:Op dinsdag 14 april 2009 22:37 schreef AQuila360 het volgende:
Zolang je maar niet Braid haalt!
GrAftak spel!
Dude welke DLC?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:40 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dude ik ga echt niet zoveel punten uitgeven aan zo'n gameik heb ooit die DLC voor Mercs 2 gekocht en daar zat ook geen gamerscore bij maar daar vanaf gezien was én die game en de DLC gewoon zwaar kut!
Ik koop nooit meer iets van Pandemic!
Jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:38 schreef SkyChat het volgende:
Hey Aquila!
Je punten zitten allemaal in Peggle, ofnie?![]()
![]()
Je bent nog niet aangekomen op dvd 4 zo te horenquote:
Whehe die is wel grappig en volgens mij heb ik die weleens op de pc gedaan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:44 schreef Reintji het volgende:
Van de makers van Castle Crashers, orgineel was geloof ik op NGC
4 missies die niets met de game te maken hebben.quote:
Die bugs had ik niet echt last van! Vind het nu wel tof om af en toe ff wat rond te klote met al die wagens enzo en die airstrike'squote:Op dinsdag 14 april 2009 23:03 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Whehe die is wel grappig en volgens mij heb ik die weleens op de pc gedaan.
Keuzes.. keuzes..
[..]
4 missies die niets met de game te maken hebben.
Je moet klokjes verzamelen voor extra tijd en zoveel mogelijk kapot maken en geld verzamelen en dat komt niet ten goede van je balans in de werkelijke game.
Regelrechte bagger dus niet downloaden.
Leuke game inderdaad maar vol met bugs en Pandemic heeft er nooit gehoor aan gegeven.
Ga jij nou maar RE5 op de kop tikken dan kunnen we samen gamen!
Crappy besturing?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die bugs had ik niet echt last van! Vind het nu wel tof om af en toe ff wat rond te klote met al die wagens enzo en die airstrike's![]()
Cluster bom is zo vet in die game![]()
RE 5 ga ik niet halen vanwege van die crappy besturing!
??quote:
Ik wilde m'n eigen post aanpassen maar het was dus een quotequote:
Heb hem een tweetal/drietal weken geleden voor 400 punten binnen gekopt. Of was dat een aanbieding.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:03 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Whehe die is wel grappig en volgens mij heb ik die weleens op de pc gedaan.
800 points? ik kan er ook 3 van 400 kopen
[..]
De demo van FFXIII komt morgen officieel uit in Japan. Dit zijn alvast wat crappy pics van die demo. Jij jRPG-hatende n00b.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:33 schreef SpankmasterC het volgende:
Roy, ik snap geen tiet van die screens....
Jamaar wat is dan met die doosjes? En waarom is het zo boeiend dat die gast naar die chick/dude haar/zijn kont kijkt?quote:Op woensdag 15 april 2009 00:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De demo van FFXIII komt morgen officieel uit in Japan. Dit zijn alvast wat crappy pics van die demo. Jij jRPG-hatende n00b.
De demo komt met de BR versie van AC uit,... een pijl in een screenshot is gewoon standaard Internet humor,... snap het wel, maar grappig vind ik het niet.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jamaar wat is dan met die doosjes? En waarom is het zo boeiend dat die gast naar die chick/dude haar/zijn kont kijkt?ik probeer het wel te begrijpen maar het lukt gewoon niet!!
In die doosjes wordt de demo geleverd. Hij zit bij FFVIII Advent Children Complete (de "complete" uitgave van FFVIIAC op Blu Ray).quote:Op woensdag 15 april 2009 00:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jamaar wat is dan met die doosjes? En waarom is het zo boeiend dat die gast naar die chick/dude haar/zijn kont kijkt?ik probeer het wel te begrijpen maar het lukt gewoon niet!!
Die heb ik gezien!!quote:Op woensdag 15 april 2009 00:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In die doosjes wordt de demo geleverd. Hij zit bij FFVIII Advent Children Complete (de "complete" uitgave van FFVIIAC op Blu Ray).
Ohja, chick -> chicken -> KFC -> negers, ik vat hem!quote:Die neger checkt de ass van Lightning. Want dat doen negers. Duh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |