quote:Op donderdag 16 april 2009 00:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik had geen frustatie bij Ninja GaidenOok niet bij LO,... en vast ook niet met PoP,... maar ik ga het proberen Gijs
Ik suck ook gewoon in gamen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Maar! Kung Fu Panda heb ik uitgespeeld!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op donderdag 16 april 2009 00:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik suck ook gewoon in gamen.![]()
Maar! Kung Fu Panda heb ik uitgespeeld!
quote:Op donderdag 16 april 2009 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Ninja Gaiden 1 was/is![]()
![]()
Waarom suckte deel 2 nou zo hard Itagaki.
Jahoor, klinkt primaquote:Op donderdag 16 april 2009 08:36 schreef Lyzio het volgende:
En hoe zit het met de stemmen in The Godfather? Klinkt het een beetje?
Ah okéquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:07 schreef Lyzio het volgende:
Ik ook niet. Teaser ziet er leuk uit, maar wat is het verhaal?
quote:Risen is set in a medieval world on a volcanic Mediterranean island, The story unfolds over four chapters and will offer multiple ways to develop the story by his own actions and decisions. An innovative and intuitive user control interface will support both casual and hardcore gamers. With full world streaming support, the player experiences no tedious loading of areas while playing in a fully simulated game world with authentic characters.
Risen will be released for the Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft and Windows PC. More information about Risen on http://risen.deepsilver.com
Check de site anders, daar staat meer.quote:
Deel 2 wordt net zo matig ontvangen.quote:Op donderdag 16 april 2009 08:54 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ah okéHeb het eerste deel niet gespeeld, omdat hij erg matig werd ontvangen. Daarom ook geen zin gehad in het tweede deel.
Rossdale vind hem anders best goed. For what it´s worthquote:Op donderdag 16 april 2009 11:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Deel 2 wordt net zo matig ontvangen.
FOK Games Redactie
Ow dan zou ik gewoon tot aanschaf overgaan!quote:Op donderdag 16 april 2009 11:35 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Rossdale vind hem anders best goed. For what it´s worth
Ik wacht eerst het oordeel van AQuila af. Als hij hem ook goed vindt, dan koop ik het zeker niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ow dan zou ik gewoon tot aanschaf overgaan!
QFT.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik wacht eerst het oordeel van AQuila af. Als hij hem ook goed vindt, dan koop ik het zeker niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |