Oh god, ga je nu ineens de rechtse rakker uithangen?quote:Op zondag 12 april 2009 00:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, drugs zorgt helemaal niet voor ellende en problemen en overlast. Maar gelukkig heb JIJ er geen last van ,daar draait het tenslotte allemaal om niet waar.
Hoe denk je dat dat Nederland binnengekomen is?quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:06 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik denk persoonlijk dat er in Den Helder meer te halen valt.
Mensen zullen altijd blijven experimenteren met allerlei middelen. Dat zit nou eenmaal in de menselijke aard. Het gebruik van drugs zul je nooit totaal uit kunnen bannen. Het is dus beter te reguleren dan een verloren oorlog voeren, die alleen heel veel geld kost.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:08 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hoe denk je dat dat Nederland binnengekomen is?
Afijn, ik kan er ook niet echt wakker van liggen. Nederlanders moeten gewoon eens leren om met hun poten van die rotzooi af te blijven. Maar zolang ze dat niet doen blijft er vraag en dus zullen er drugs het land inkomen.
"Experimenteren" is natuurlijk wel iets anders dan elk weekend je neus kapot snuiven.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:12 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Mensen zullen altijd blijven experimenteren met allerlei middelen. Dat zit nou eenmaal in de menselijke aard. Het gebruik van drugs zul je nooit totaal uit kunnen bannen. Het is dus beter te reguleren dan een verloren oorlog voeren, die alleen heel veel geld kost.
Jij kent het repertoire van zijn andere accounts niet?quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:15 schreef Elfletterig het volgende:
DikVoormekaar, sla je niet een beetje door?
quote:
vind je het nou een probleem of niet? of heb je gewoon iets tegen bosnegers?quote:Op zondag 12 april 2009 22:55 schreef DikVoormekaar het volgende:
Bosnegers aka bendeleden zijn blijkbaar zo aan de schijt geweest , dat ze dus nu een aai over hun bolletjes hebben gehad en verder worden de nieuwe dealers met rust gelaten.
WELKOM IN NEDERLAND HET DRUGSPARADIJS VOOR INWONERS VAN ONZE VOORMALIGE KOLONIE
De overlast is voor het grootste deel direct het gevolg van het verbod op drugs.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:16 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
"Experimenteren" is natuurlijk wel iets anders dan elk weekend je neus kapot snuiven.Maar verder ben ik het wel met je eens.
Alleen kun je niet je ogen sluiten voor de overlast die drugsgebruik met zich meebrengt.
Dat ben ik niet met je eens. Maar goed, we zullen ons wel baseren op verschillende ervaringen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
De overlast is voor het grootste deel direct het gevolg van het verbod op drugs.
En hoe gaat dat de boel verbeteren, behalve dat we meer mensen in de gevangenis zullen krijgen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ben erg voor een Singaporees drugsbeleid.
Daarbij is diegene die bolletjes geslikt had niet eens een lid van de band, maar de ingehuurde geluidsman. Wel behoorlijk tendentieus idd.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:00 schreef Zienswijze het volgende:
Vraag me af waarom de hele band 2 dagen lang vast hebben moeten zitten terwijl maar 1 bolletjs had geslikt? Je laat een hele band toch niet 2 dagen land vastzitten terwijl ze optredens moeten geven in het land?
Nederlandse justitie...onschuldige mensen 2 dagen lang vastzetten en allerlei jeugdige criminelen hier vrij laten rondlopen
Dat maakt het nog erger ja. Er was ook meteen een persbericht uitgekomen dat de hele band is opgepakt. Kom op zeg het is een band. Ze zijn afhankelijk van hun imago. En nu heeft hun hele imago een deuk opgelopen.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:18 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Daarbij is diegene die bolletjes geslikt had niet eens een lid van de band, maar de ingehuurde geluidsman. Wel behoorlijk tendentieus idd.
Daarom zullen ze dus ook altijd die verloren oorlog blijven voeren. Dik cashen!!quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:12 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Het is dus beter te reguleren dan een verloren oorlog voeren, die alleen heel veel geld kost.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |