Waarom zou je überhaupt iets fotograferen als er wsl al ergens een 'betere' plaat van is ? Een van de redenen dat mensen fotograferen en afdrukken is omdat ze het gevoel wat ze door de zoeker kregen terug kunnen krijgen (bovendien is bijna elke foto die groot wordt afgedrukt door de photoshop heen gegaan).quote:Op zondag 12 april 2009 11:41 schreef Vieze_Freddy het volgende:
Ik mis alleen de eind conclusie en dat vind ik wel een beetje jammer.
quote:Op zondag 12 april 2009 11:41 schreef Vieze_Freddy het volgende:
@xebrozius
Of ben je aan het sparen voor de volle baard?
Ik heb helemaal niets aan de muur hangen hier in huis, behalve een paar schilderijen gemaakt door een ander omdat ik die per definitie mooier vind dan een of andere foto gemaakt door mijzelf. Laat anderen maar lekker creatief zijn, dan kan ik er mee pochen dat ik het bezit (ja zo steekt het leven in elkaar, ik ben ook maar een mens).quote:Op zondag 12 april 2009 12:05 schreef elcastel het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt iets fotograferen als er wsl al ergens een 'betere' plaat van is ? Een van de redenen dat mensen fotograferen en afdrukken is omdat ze het gevoel wat ze door de zoeker kregen terug kunnen krijgen (bovendien is bijna elke foto die groot wordt afgedrukt door de photoshop heen gegaan).
Mocht Xebro het wel begrijpen (kan haast niet) dan was zijn gepijpzeik een verzameling zielige verhaaltjes waar best af en toe tegenin mag worden gegaan. Ik heb heerlijk geslapen overigens.
Dat bedoel ik dus met het niet in een ander kunnen verplaatsen. Voor het gros van de fotografen geldt dat ze acceptabele plaatjes schieten en dan hun eigen werk verkiezen boven dat van een ander, dat jij dat niet kunt maakt het geen norm voor een ander.quote:Op zondag 12 april 2009 12:13 schreef Xebrozius het volgende:
Ik heb helemaal niets aan de muur hangen hier in huis, behalve een paar schilderijen gemaakt door een ander omdat ik die per definitie mooier vind dan een of andere foto gemaakt door mijzelf. Laat anderen maar lekker creatief zijn, dan kan ik er mee pochen dat ik het bezit (ja zo simpel werkt het).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |