Omdat hij die zelf heeft gemaakt misschienquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:54 schreef Xebrozius het volgende:
Waarom in godsnaam die foto als het ook zo een kan zijn?
http://www.flickr.com/photos/stuckincustoms/527078736/sizes/o/
Ik heb liever een mooie foto in de kamer hangen die niet van mij is. Ik maak toch ook niet mijn eigen meubilair, kleding of huis?quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat hij die zelf heeft gemaakt misschiensnap dat dan!
Mwoah, ik heb liever een iets minder mooie foto waarvan ik kan zeggen dat ik 'm zelf heb gemaakt dan de standaard perfecte foto die iedereen al heeft hangen. Maar dat verschilt natuurlijk per persoonquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb liever een mooie foto in de kamer hangen die niet van mij is. Ik maak toch ook niet mijn eigen meubilair, kleding of huis?
Ik heb liever iets waarvan ik niet hoef uit te leggen waarom ik dat op zulks een formaat in de woonkamer heb hangen. Het gevoel dat je er zelf bij had brengt het namelijk niet over op een ander die er niet geweest is.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb liever een iets minder mooie foto waarvan ik kan zeggen dat ik 'm zelf heb gemaakt dan de standaard perfecte foto die iedereen al heeft hangen. Maar dat verschilt natuurlijk per persoon!
Maarja die steiger eraan geeft het wel iets eigens. Zo herinnert hij het zich. Als je toch gaat shoppen kun je net zo goed een betere pakken.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb liever een iets minder mooie foto waarvan ik kan zeggen dat ik 'm zelf heb gemaakt dan de standaard perfecte foto die iedereen al heeft hangen. Maar dat verschilt natuurlijk per persoon!
Het hoeft het toch ook niet per se over te brengen op een ander? Het is jouw huis, jouw muur en jouw fotoquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:26 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb liever iets waarvan ik niet hoef uit te leggen waarom ik dat op zulks een formaat in de woonkamer heb hangen. Het gevoel dat je er zelf bij had brengt het namelijk niet over op een ander die er niet geweest is.
Meh, een vakantie is voor mezelf niet voor een ander.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het hoeft het toch ook niet per se over te brengen op een ander? Het is jouw huis, jouw muur en jouw fotodat is juist het hele idee
jij bent er geweest, hebt toen die foto gemaakt en met die foto aan je muur kun je er af en toe nog eens aan terugdenken!
Dat is dan jouw mening, sommige mensen denken daar anders over.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:28 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Meh, een vakantie is voor mezelf niet voor een ander.
Daarom hang je die foto ook in jouw eigen woonkamer en niet in die van een ander.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:26 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb liever iets waarvan ik niet hoef uit te leggen waarom ik dat op zulks een formaat in de woonkamer heb hangen. Het gevoel dat je er zelf bij had brengt het namelijk niet over op een ander die er niet geweest is.
Klopt, men is meestal zo ontzettend seniel dat je direct een vakantiebestemming vergeet. De foto is puur en alleen een geheugensteuntje voor jezelf zodat je niet vergeet dat je daar ooit geweest bent.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:30 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Daarom hang je die foto ook in jouw eigen woonkamer en niet in die van een ander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |