Doe dan.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:27 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Klopt. Kunnen we niet in opstand komen?
Dan moet je maar PI's gebruiken.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:26 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Het was ook meer ironisch bedoelt.Maar blijkbaar heb je een slechte humeur en beledigend hoef je ook niet te worden.
Aanzetten tot is ook strafbaar.quote:
Judas!quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:29 schreef Banzaiaap het volgende:
Ah, de eerste.
Ananas of geelfruitigding?
Jij bent zeker de leukste thuisquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:28 schreef Renesite het volgende:
Per 1 april zou KLB toch dicht gaan? Maar dat werd niet geloofd.
Gelukkig nu per 1 mei.
Fok blijft grotendeels draaien op bagger, baggerusers en lollerposts, als je heel die groep moet bannen blijft er weinig over van het forum.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:27 schreef John.Milton het volgende:
[..]
In wat voor opzicht is dat dom? In commerciële zin leveren die users maar weinig op binnen een community.
Ik zou gewoon iets meer eisen stellen aan het niveau hier op FOK!, zeker als je over 5 jaar een succesvolle site wil runnen.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:35 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Fok blijft grotendeels draaien op bagger, baggerusers en lollerposts, als je heel die groep moet bannen blijft er weinig over van het forum.
Wel ben ik het ermee eens om eisen te stellen aan het niveau, maar dan met name op gebied van spelling en grammatica. Gewoon bans uitdelen aan users die correcte werkwoordvervoegingen aan hun laars lappen bv.
Om meteen de taalpolitie uit te hangen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:35 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Fok blijft grotendeels draaien op bagger, baggerusers en lollerposts, als je heel die groep moet bannen blijft er weinig over van het forum.
Wel ben ik het ermee eens om eisen te stellen aan het niveau, maar dan met name op gebied van spelling en grammatica. Gewoon bans uitdelen aan users die correcte werkwoordvervoegingen aan hun laars lappen bv.
FOK! draait voor een deel op bagger en onzinposts, dat kun en wil je niet helemaal uitbannen. Op zijn tijd is het best vermakelijk, mits er een leuke draai aan gegeven wordt.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:35 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Fok draait op de KLB Bazenquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:42 schreef John.Milton het volgende:
[..]
FOK! draait voor een deel op bagger en onzinposts, dat kun en wil je niet helemaal uitbannen. Op zijn tijd is het best vermakelijk, mits er een leuke draai aan gegeven wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |