Geregistreerd op: vrijdag 24 oktober 2008 @ 18:12quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:19 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Hoezo de eerstvolgende en waarom slechts 48 uur?
Al die "grappige" users kun je het beste gewoon een ban geven tot Pinksteren en dan mogen ze het eens opnieuw proberen. Je mag van je users wel een beetje niveau verwachten.
Chagrijnig dus.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt er geen idee van dat dit voor een heel groot deel van FOK! de AT verneukt. Je kan waarschijnlijk niet verder denken dan dat kleine rukkamertje van je?
Een deel zwakzinnige users beleeft iedere dag plezier aan een friet/patat-discussie. Volgens mij kan FOK! ook heel goed zonder die users.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt er geen idee van dat dit voor een heel groot deel van FOK! de AT verneukt. Je kan waarschijnlijk niet verder denken dan dat kleine rukkamertje van je?
Ach, je mist er niks an.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:21 schreef Adelante het volgende:
Moet ik ze nog melden in FA topic of geldt het pas na deze waarschuwing?
Chagrijn!quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
.
Ik heb je niet in het FA topic gezien, dus je moet gewoon je smoel houden.
Volgens mij wordt dan heel saai, fok heeft zijn populariteit grotendeels te danken aan de trouwe groep van baggerusers. Dus dat zou dom zijn he om die weg te sturen uit de speeltuin.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:22 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Een deel zwakzinnige users beleeft iedere dag plezier aan een friet/patat-discussie. Volgens mij kan FOK! ook heel goed zonder die users.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:22 schreef Rosbief het volgende:
48 uur heb ik er wel voor over, kun je me garanderen dat het niet langer wordt?
Het was ook meer ironisch bedoelt.Maar blijkbaar heb je een slechte humeur en beledigend hoef je ook niet te worden.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Klopt. Kunnen we niet in opstand komen?quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:25 schreef behangplakker het volgende:
maar dit is ook een kuttopic eerste klas.
In wat voor opzicht is dat dom? In commerciële zin leveren die users maar weinig op binnen een community.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:24 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dan heel saai, fok heeft zijn populariteit grotendeels te danken aan de trouwe groep van baggerusers. Dus dat zou dom zijn he om die weg te sturen uit de speeltuin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |