Kres doet viswijfjequote:Op zaterdag 11 april 2009 19:48 schreef Isabeau het volgende:
Toch niet de blonde dame van de visbeurs?![]()
quote:
Ik had nog niks verteld, dus je hebt niks gemistquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar wat was nou dat hele goede nieuws van jou? Heb het geloof ik nog steeds niet gezien of over het hoofd gezien misschien.
Ik wil een secretaresse-opleiding, en het liefste van Schoevers op HBO-nivoquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:42 schreef Isabeau het volgende:
Hey dat klinkt supergoedEn wat goed dat je je mond hebt open getrokken
Heb je keuze uit bepaalde opleidingen, hoe zie ik dat voor me?
haha ik kreeg allemaal sms'jes van hem over de zeemeerminquote:
Thanks DE.. Ikke is heel happy...quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:37 schreef DarkElf het volgende:
kres! een dekseltje, wat leuk!geniet ervan ...
Nog steeds actief: komt de crisis vanwege t niet roken??quote:
Ik had al te horen gekregen dat Schoevers 'm niet zou wordenquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog steeds actief: komt de crisis vanwege t niet roken??
Geen idee wiens kloon dat nou is.
Ik weet niet of ze Schoevers wel zouden vergoeden, MK, die zijn toch best duur? Nou ja, ik duim gewoon voor je dat ze dat toestaan
wow, dat doen ze juist meestal niet, dus dat is wel weer een enorm pluspunt! Maar het is een beetje vaag om te hopen dat zoveel mogelijk medecursisten geen vervolgopleiding gaan doenquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Het is wel zo dat als andere mensen uit de groep geen opleiding gaan volgen hun budget in mijn opleiding gestoken kan worden.
Allemaal niet snugger genoeg?quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:53 schreef mascara-klodder het volgende:
En ik gok zo dat er bijna niemand een opleiding gaat volgen
had ik het eerder over zwakzinnigenzorg?quote:
Daar heb je helemaal gelijk in, maar ik zie het zo snel niet gebeurenquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:57 schreef Isabeau het volgende:
Je bent dus aan het oefenen in die groep?Maar goed, ik denk dat iedereen wel een vorm van 'opleiding' kan volgen. Hoeft niet allemaal HBO te zijn natuurlijk, kan ook gewoon een praktijkopleiding in de zorg zijn oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |