Hier haakte ik af.quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:30 schreef Viswijfje het volgende:
Ik heb een idee
Een van de meest achterlijke klonen inderdaad.quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:42 schreef Noorseviking het volgende:
Echt de meest achterlijke kloon ooit.
Confronterend voor TS als die dit straks leestquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:43 schreef OldJeller het volgende:
Het is Pasen en je voelt je eenzaam.. wat doe je? Je stoft een oude kloon af.
nee hoor met pasen komt altijd de hele familie van de pol en dan gaan we samen eten en spelletjes en alle kinderen doen altijd een stukje daarom die liedjes!!! niets eenzaam aan hoor hahaquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:43 schreef OldJeller het volgende:
Was deze kutkloon nog niet door de shredder gepleurd?
Het is Pasen en je voelt je eenzaam.. wat doe je? Je stoft een oude kloon af.
Hmm oke, maar niet dingen kopen waar je het geld niet voor hebt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:17 schreef Sapstengel het volgende:
Ik denk dat de crisis vooral komt omdat iedereen elkaar gek loopt te maken. Persoon 1 zegt "oh wat is het toch erg he, met die crisis van tegenwoordig". Persoon 2 denkt dan "Ja, nou je het zegt. Ik wilde net een nieuwe auto aanschaffen, maar ik wacht er nog even mee".
Vervolgens verdienen de autofabrikanten minder, omdat niemand meer auto's koopt, moeten ze mensen ontslaan, die dan ook weer minder te besteden hebben enz. Dit geldt dan natuurlijk voor alles; huizen, keukens, dure hi-fi apparatuur, vakanties etc. Samengevat, we zijn met z'n allen bezig de economie te verneuken, als we gewoon de crisis negeren en doorgaan met uitgeven is er niks (minder) aan de hand.
Nee, je draait het om: het ging al die jaren "goed" omdat iedereen elkaar gek maakte: laten we vooral huizen duur laten worden en belachelijk veel betalen voor aandelen, want iedereen doet het... Zie hier: http://en.wikipedia.org/wiki/Greater_fool_theoryquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:17 schreef Sapstengel het volgende:
Ik denk dat de crisis vooral komt omdat iedereen elkaar gek loopt te maken. Persoon 1 zegt "oh wat is het toch erg he, met die crisis van tegenwoordig". Persoon 2 denkt dan "Ja, nou je het zegt. Ik wilde net een nieuwe auto aanschaffen, maar ik wacht er nog even mee".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |