quote:Misschien dat ze Kollmann kunnen verpatsen
Op dinsdag 30 april 2002 15:34 schreef _Fulton_ het volgende:
Haha, 2 miljoen euro en dat kunnen ze niet betalen
mwa, intertoto levert natuurlijk ook niet zoveel geld op he
quote:ja tis een trieste zaak
Op dinsdag 30 april 2002 15:34 schreef _Fulton_ het volgende:
Haha, 2 miljoen euro en dat kunnen ze niet betalen
mwa, intertoto levert natuurlijk ook niet zoveel geld op he
quote:iemand nog interesse in deze 30-jarige nogal blessuregevoelige speler?
Van Gastel mag al weer weg bij TernanaTernana, 1 mei | Jean Paul van Gastel mag alweer vertrekken bij zijn Italiaanse club. De voormalig aanvoerder van Feyenoord vertrok enkele maanden geleden transfervrij naar de Italiaanse Serie B club Ternana Calcio maar kan vertrekken.
Van Gastel drukt te zwaar op de begroting met een salaris van 350.000 euro, hierdoor mag de middenvelder weer transfervrij vertrekken. De middenvelder heeft dit afgelopen week te horen gekregen van de Italiaanse clubleiding. Ternana heeft inmiddels diverse voetbalmakelaars benaderd om een club voor Van Gastel te zoeken.
quote:Foppe had nog een bikkel nodig zei ie.
Op woensdag 01 mei 2002 14:10 schreef CAZZO het volgende:[..]
iemand nog interesse in deze 30-jarige nogal blessuregevoelige speler?
dus hij moet nog even verder zoeken
quote:zelf ben ik goed bevriend met gerard de nooijer,
Op maandag 29 april 2002 18:12 schreef _Fulton_ het volgende:
Het gerucht gaat rond dat Lurling naar Feyenoord zou gaan vertrekken. Feyenoord zou zelfs al gevraagd hebben naar de prijs voor Lurling.
Hij heeft zelf altijd al gezegt dat ie stiekem fan is van Feyenoord, maar het Feyenoord publiek is niet bepaald gesteld op em
Feyenoord heeft een bikkel nodig ja, daarom zijn zo ook geïnteresseerd in van der Schaaf!
quote:
Jon Dahl Tomasson naar AC Milan
MILAAN, 1 mei 2002 15:40 - Vandaag meldden de Italiaanse en Deense kranten dat Jon Dahl Tomasson op korte termijn een 4 jarige overeenkomst bij AC Milan zal tekenen. In deze periode gaat Tomasson 10,75 miljoen euro verdienen. Bij de Italiaanse club spelen reeds twee Deense internationals, Thomas Helveg en Martin Laursen. De verwachting is dat Tomasson volgende week naar Milan gaat voor een medische keuring.
bron www.voetbalonline.nl
Hristov en De Nooijer ook volgend seizoen actief in De Goffert (01/05/2002)
N.E.C. is met Dennis de Nooijer (33) een contract van 1 seizoen
overeengekomen. De aanvaller, in december 2001 op huurbasis overgekomen van SC Heerenveen, zal tot einde seizoen 2002-2003 bij N.E.C. onder contract staan.
N.E.C. is met Gorgi Hristov (26) een contractverlenging van 1 seizoen
overeengekomen. De Macedonische international heeft het afgelopen seizoen te kampen gehad met een kruisbandblessure aan zijn rechter knie. Inmiddels is hij medisch goedgekeurd en zal tot einde seizoen 2002-2003 bij N.E.C. onder contract staan.
EN
N.E.C. heeft het lopende contract met aanvaller Frank Demouge (19)
opengebroken. De jonge aanvaller uit de eigen N.E.C. Voetbalschool, tot op dit moment topscorer van N.E.C., staat nu tot einde seizoen 2004-2005 bij N.E.C. onder contract.
BETER
Hier ben ik echt BLIJ! mee
quote:waar ken je gerard dan zo persoonlijk van?
Op woensdag 01 mei 2002 15:15 schreef gebruikersnaam het volgende:[..]
zelf ben ik goed bevriend met gerard de nooijer,
en die wist mij gistermiddag te vertellen dat lurling volgend seizoen bij feyenoord speelt.
hij heeft een contract voor 4 jaar gekregen.
quote:Yeah right!
Op woensdag 01 mei 2002 15:15 schreef gebruikersnaam het volgende:[..]
zelf ben ik goed bevriend met gerard de nooijer,
en die wist mij gistermiddag te vertellen dat lurling volgend seizoen bij feyenoord speelt.
hij heeft een contract voor 4 jaar gekregen.
Lurling komt never nooit niet naar Feyenoord!
We willen hem niet, de matennaaier!
quote:ik ben zijn oude buurjongen, en heb ook in hun dancing gewerkt een aantal jaar terug.
Op woensdag 01 mei 2002 19:15 schreef _Fulton_ het volgende:[..]
waar ken je gerard dan zo persoonlijk van?
quote:Het verbaast me dat F'noord hem kan betalen.
Op woensdag 01 mei 2002 19:32 schreef gebruikersnaam het volgende:[..]
ik ben zijn oude buurjongen, en heb ook in hun dancing gewerkt een aantal jaar terug.
en dit gerucht is 100% WAAR, en zal na zondag bekent gemaakt worden.jammer voor de feyenoorders onder jullie, maar hij komt echt.en daar mag je blij mee zijn, ik had hem maar wat graag bij mijn eigen cluppie gezien.
je weet wel DE CLUB VAN ROTTERDAM waar gerard de nooijer vandaan komt.
quote:DE DERDE CLUB VAN ROTTERDAM bedoel je natuurlijk!
Op woensdag 01 mei 2002 19:32 schreef gebruikersnaam het volgende:[..]
je weet wel DE CLUB VAN ROTTERDAM waar gerard de nooijer vandaan komt.
quote:Nee, hij bedoelt DE club van roterdam: Sparta.
Op woensdag 01 mei 2002 20:13 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
DE DERDE CLUB VAN ROTTERDAM bedoel je natuurlijk!
quote:Ach ja, dan speelt DE club van Rotterdam volgend jaar wel lekker in de Gouden Gids divisie!
Op woensdag 01 mei 2002 21:43 schreef _Fulton_ het volgende:[..]
Nee, hij bedoelt DE club van roterdam: Sparta.
hij had het niet over Feyenoord
Ik moet die gozer van Heerenveen echt niet zien bij Feyenoord. Hij zal het nog zwaar krijgen denk ik.
quote:Lurling komt echt niet naar Feyenoord, anders had er op LN of in de FMB al lang iets over gestaan!
Op woensdag 01 mei 2002 22:19 schreef Cart_man het volgende:
Jezus waar gaat dit heen....Lulring naar Feyenoord...het moet niet gekker worden. Zometeen krijgen we nog te horen dat van Bommel komtIk moet die gozer van Heerenveen echt niet zien bij Feyenoord. Hij zal het nog zwaar krijgen denk ik.
quote:
Op woensdag 01 mei 2002 23:25 schreef CAZZO het volgende:
[afbeelding]
Staat hem goed dat shirt.
quote:De lui op LN nemen het niet zo nauw met geruchten. Op de FMB staat het al. Mij zou het niet verbazen, Feijenoord was vorig jaar ook al uit op Lulring!! Toch hoop ik nog van harte dat het een grap is van een of ander ziek, mismaakt mannetje
Lurling komt echt niet naar Feyenoord, anders had er op LN of in de FMB al lang iets over gestaan!
quote:Cazzo bezit fantastische PhotoShop skills!
[afbeelding]
quote:Whoehahahahaha
[afbeelding]
Mooi werk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |