abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67931477
Waar slaat dat nou weer op?

Officiele feestdag Niemand heeft vrij, behalve ambtenaren maar die doen toch het hele jaar al niks.

En dan is het ook nog zo dat vorig jaar geklaagd was en ze het daarom hadden afgeschaft, maar het dus dit jaar gewoon weer invoeren.

Stelletje geldgraaiers daar bij de NS.

Klacht: moeten betalen voor een treinkaartje op een "zogenaamde" officiele feestdag.

Voorspelde reacties: TS is een pauper, TS is arm, TS is een pauperstudent die gratis reist, TS is een pauperstudent die 2de klas reist terwijl ik *superieur toontje* van mijn werk gratis met de 1ste klas mag, TS moet blij zijn dat hij normaal wel gratis mag reizen, Vroegah kregen studenten geen OV-kaart, Vroegah waren er geen treinen en TS moet blij zijn dat hij in een veilig land leeft, in afrika bla bla...
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zaterdag 11 april 2009 @ 19:44:53 #2
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_67931494
Ik moest ook betalen
Maar wel korting uiteraard
pi_67931512
TS is een pauper, TS is arm, TS is een pauperstudent die gratis reist, TS is een pauperstudent die 2de klas reist terwijl ik *superieur toontje* van mijn werk gratis met de 1ste klas mag, TS moet blij zijn dat hij normaal wel gratis mag reizen, Vroegah kregen studenten geen OV-kaart, Vroegah waren er geen treinen en TS moet blij zijn dat hij in een veilig land leeft, in afrika bla bla...
  zaterdag 11 april 2009 @ 19:45:38 #4
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_67931526
Ik moest ook betalen. Almere Centrum naar Schiphol, fucking 7,70 met korting!

pi_67931547
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 19:45 schreef Tabloid het volgende:
TS is een pauper, TS is arm, TS is een pauperstudent die gratis reist, TS is een pauperstudent die 2de klas reist terwijl ik *superieur toontje* van mijn werk gratis met de 1ste klas mag, TS moet blij zijn dat hij normaal wel gratis mag reizen, Vroegah kregen studenten geen OV-kaart, Vroegah waren er geen treinen en TS moet blij zijn dat hij in een veilig land leeft, in afrika bla bla...
pi_67931644
Ben ik het mee eens, nou heb ik 8 euro betaald
gr gr
pi_67931667
Ooh wat tragisch !
  zaterdag 11 april 2009 @ 19:50:46 #8
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_67931716
pi_67931796
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 19:49 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh wat tragisch !
Een rib uit mijn lijf
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zaterdag 11 april 2009 @ 19:56:59 #10
220026 Treces
Hier had uw tekst kunnen staan
pi_67931947
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 19:50 schreef Erasmo het volgende:
pi_67932020
Je doet of je niet anders gewend bent. Je studeert pas net, wat loop je nou te bazelen? Twee weken geleden toen je nog 16 was, moest je nog voor elke vorm van OV de volle pond betalen.

Forum Admin zaterdag 11 april 2009 @ 20:12:44 #12
35723 crew  GGMM
pi_67932547
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 11 april 2009 @ 20:16:07 #13
3185 Adelante
To let it go now
pi_67932668
Was al een topic over, zoek zelf maar in KLB
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')