Ik ben geen hippie/emoquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:47 schreef Ayca het volgende:
koop een echte gitaar
Download GH3 en probeer het uit?quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ok tweede klacht: Weet niet of ik hem op mijn tv scherm af kan spelen ipv mijn computerscherm
Gamers zielig vinden is zó 2001quote:
Omdat mijn tv groter is dan mijn beeldscherm?quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Download GH3 en probeer het uit?
Maar waarom zou je het via je PC op je TV willen doen?
En dan kan je alleen maar Guitar Hero 3, dus niet World Tour, Metallica, of Rock Band 1 en 2.
Met Disney Star Guitarist leer je nu echt gitaar spelenquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:47 schreef Ayca het volgende:
koop een echte gitaar
Die namen zijn volgende delenquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Omdat mijn tv groter is dan mijn beeldscherm?
En wat zijn al die namen? Ik wil geen drumstel dus geen World Tour
Kan wel zijn, en ik snap dat je het doet als je mensen dood wil schieten, maar waarom zou je op plastic gekleurde toetsen willen rammen?! en dan zogenaamd gitaarspelen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:51 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Gamers zielig vinden is zó 2001
Kom op, de halve mensheid gamet.
En het is een van de grootste industrieën tegenwoordig, toch?
ken ik al, wel tof btwquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:54 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Met Disney Star Guitarist leer je nu echt gitaar spelen
Het is leuk?quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
Kan wel zijn, en ik snap dat je het doet als je mensen dood wil schieten, maar waarom zou je op plastic gekleurde toetsen willen rammen?! en dan zogenaamd gitaarspelen.
Bestel je het ook gelijk ff voor mij? Ik maak wel geld over danquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:55 schreef RacerDKB het volgende:
Oh en trouwens, ik wed dat je GH3 voor de PC 2e hands gemakkelijk kan kopen voor 50% van de nieuwprijs, want zoveel vraag is er niet naar geloof ik.
En nog wat, je kan ook een Xplorer gitaar van GH2 voor de 360 kopen, die werkt ook op de PC, die kan je namelijk gewoon met USB aansluiten.
Als je een draadloze wilt moet je zo'n Wireless Receiver for Windows hebben.
shurequote:Op zaterdag 11 april 2009 16:51 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
En het is een van de grootste industrieën tegenwoordig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To doom or not to doom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |