Geen gevondenquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:12 schreef keienlegger het volgende:
verwachte reacties: spelfouten die ik heb laten zitten.
Nieuwe zin begin je niet met "of".quote:
Waardeloze toevoeging voor dit onderwerp, mits je je aangesproken voelt, natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:16 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nieuwe zin begin je niet met "of".
Gefeliciteerd TS, je bent echt een kansloos geval als je jezelf zo erg stoort aan dit soort dingen. Prutser.
Als je hier inderdaad een vergelijking maakt tussen Tokkies en mensen uit de Middeleeuwen, dan kan ik mij daar wel in vinden.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:22 schreef Dickbride het volgende:
Opa vertelt: wist je dat in de Middeleeuwen dit heel normaal was en dat Sint Ambrosius 1 van de eerste was die zijn lippen NIET bewoog als hij las? Boeiend!!!
/einde les![]()
Mattie?quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:12 schreef keienlegger het volgende:
Laatst zat ik in de trein en verveelde me helemaal wezenloos. Gelukkig kwam er een matje voor me zitten.
Dat heeft geen moer met spelfouten te maken.quote:
Nee dat klopt, het heeft met stijlfouten te maken, maar het is ne zo storend.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat heeft geen moer met spelfouten te maken.
Nerd. Je bedoelt tenzij.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:20 schreef keienlegger het volgende:
[..]
Waardeloze toevoeging voor dit onderwerp, mits je je aangesproken voelt, natuurlijk.
Heb net nog even gekeken of ik in het juiste onderdeel heb gepost.
Jep.
Dit is de klaagbaak.
Deze gast was waarschijnlijk ook alleen maar die domme strips aan het lezen of aan het checken wanneer "de politie op je hielen" begint.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:35 schreef LoggedIn het volgende:
exotische kruidenlucht
Maar, boeiend. Als het een marokkaan geweest was, had ie die krant uberhaupt niet kunnen lezen. Dan was ie nog veel irritanter geweest
die foto die daar bij staatquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:47 schreef keienlegger het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Matje
Auto staat voor de deur, maar daar ga ik niet het centrum van Utrecht mee in. Het OV mag dan wel zwaar knudde zijn, het is wel een stuk sneller in de grote steden.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:30 schreef Adidah het volgende:
Ik vind het toch altijd weer amusant wanneer OV-reizigers over medereizigers klagen. Al helemaal als de klacht voortkomt uit een misplaatst gevoel van superioriteit. Enfin TS, koop gewoon een auto en dan hoef je nooit meer tegen die üntermenschen in het OV aan te kijken.
Inderdaad lekker anoniem, zodat wij niet kunnen zien dat je eigenlijk helemaal geen auto hebt en nog bij pappie en mammie woont.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:40 schreef keienlegger het volgende:
[..]
Auto staat voor de deur, maar daar ga ik niet het centrum van Utrecht mee in. Het OV mag dan wel zwaar knudde zijn, het is wel een stuk sneller in de grote steden.
En ja, zo'n superioriteitsgevoel heb ik wel eens ja. Gelukkig ventileer dat gevoel op een forum onder een anonieme naam, anders zouden mensen die me kennen wel eens slecht over me kunnen gaan denken.
Arrogant ben je 24/7.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |