Jupquote:
Voor de mensen die benieuwd waren zei je toch?quote:
Ziet er wel hip uit. Ik zou alleen die gipswand weg halen.quote:
Dat is nou eenmaal de muur in de garage van de drummer, is gewoon geverfd geloof ikquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ziet er wel hip uit. Ik zou alleen die gipswand weg halen..
Ja maar het geluid er doorheen horen is niet zo mooi, als je snapt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:05 schreef KaMo het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal de muur in de garage van de drummer, is gewoon geverfd geloof ik
Zit een muur achter, en dan nog een carpool met een auto erin...quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja maar het geluid er doorheen horen is niet zo mooi, als je snapt wat ik bedoel..
volgens mij snapt hij mij niet helemaalquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:15 schreef KaMo het volgende:
[..]
Zit een muur achter, en dan nog een carpool met een auto erin...
En, de buren vinden onze muziek best leuk... 1 keer in de week iig
Qua opname?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
volgens mij snapt hij mij niet helemaal![]()
Mijn fiets wat doe jequote:
sja, die fiets.... Blue screen!quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:43 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Mijn fiets wat doe je![]()
Gave Vid![]()
klopt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet je wel aan het spoor wonen.
dan heb ik idd liever dezequote:Op dinsdag 14 april 2009 13:26 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je't lief vraagt wil hij vast wel wat sjouwen.
Ziet er goed uit!quote:
Klank is prima, clean klinkt hij geweldig en met distortion er op kan hij het ook goed bijbenenquote:Op woensdag 15 april 2009 10:07 schreef Gitaarmat het volgende:
Ziet er goed uit!
Nu nog afwachten of de klank goed is.Hoeveel heeft hij gekost en wat voor merk is het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |