Jupquote:
Voor de mensen die benieuwd waren zei je toch?quote:
Ziet er wel hip uit. Ik zou alleen die gipswand weg halen.quote:
Dat is nou eenmaal de muur in de garage van de drummer, is gewoon geverfd geloof ikquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ziet er wel hip uit. Ik zou alleen die gipswand weg halen..
Ja maar het geluid er doorheen horen is niet zo mooi, als je snapt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:05 schreef KaMo het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal de muur in de garage van de drummer, is gewoon geverfd geloof ik
Zit een muur achter, en dan nog een carpool met een auto erin...quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja maar het geluid er doorheen horen is niet zo mooi, als je snapt wat ik bedoel..
volgens mij snapt hij mij niet helemaalquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:15 schreef KaMo het volgende:
[..]
Zit een muur achter, en dan nog een carpool met een auto erin...
En, de buren vinden onze muziek best leuk... 1 keer in de week iig
Qua opname?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
volgens mij snapt hij mij niet helemaal![]()
Mijn fiets wat doe jequote:
sja, die fiets.... Blue screen!quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:43 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Mijn fiets wat doe je![]()
Gave Vid![]()
klopt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet je wel aan het spoor wonen.
dan heb ik idd liever dezequote:Op dinsdag 14 april 2009 13:26 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je't lief vraagt wil hij vast wel wat sjouwen.
Ziet er goed uit!quote:
Klank is prima, clean klinkt hij geweldig en met distortion er op kan hij het ook goed bijbenenquote:Op woensdag 15 april 2009 10:07 schreef Gitaarmat het volgende:
Ziet er goed uit!
Nu nog afwachten of de klank goed is.Hoeveel heeft hij gekost en wat voor merk is het?
Lijkt me geweldig als ik dat bedrag ff over had.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:47 schreef brother52 het volgende:
Witch, had je deze al gezien?
http://link.marktplaats.nl/242871446
Dan worden ze dof, lelijk, vies en klinken minder gedefinieerd.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:24 schreef Metaalkop het volgende:
Het is natuurlijk al een keer of 100 gevraagd. Maar wat zijn de verschijnselen als je snaren te oud worden?
Roestquote:Op woensdag 15 april 2009 19:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dan worden ze dof, lelijk, vies en klinken minder gedefinieerd..
Tijd voor nieuwe dus. Eens geld zoekenquote:Op woensdag 15 april 2009 19:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dan worden ze dof, lelijk, vies en klinken minder gedefinieerd..
Rust is not a crimequote:
Doe ze de groeten terugquote:Op woensdag 15 april 2009 20:52 schreef Daantke het volgende:
hey dean groetjes van mxpx !
Oude snaren "ruiken" wel altijd lekker vind ik, als je daar op gespeeld hebt, dan ruiken je vingers daar helemaal naar, ik vind dat wel een aangename geurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |