Volgens mij ging het om de gitaarquote:Op maandag 13 april 2009 19:21 schreef TeleluvR het volgende:
Passat!
Yes sirquote:
Maar ik vind de auto per ongeluk cooler... Ik bedoel, ik heb een oude Punto, elke gitaar is cooler dan dat! (Excl. Stagg)quote:Op maandag 13 april 2009 19:24 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Volgens mij ging het om de gitaar
quote:Op maandag 13 april 2009 20:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Maar ik vind de auto per ongeluk cooler...
of een sprinterquote:Op maandag 13 april 2009 17:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of je koopt een aanhanger. Hebben wij ook gedaan, ideaal
Dan moet je wel aan het spoor wonen.quote:
Gewoon zo'n Beat the Street tourbusquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:20 schreef Aresdreams het volgende:
een mooie dubbel cabine hebbende grote bus, da zou best practisch kunnen wezen
Harder spelenquote:Op maandag 13 april 2009 16:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Vorige keer jammen kwam er een oud vrouwtje zeuren dat we teveel lawaai makenNou we doen de naam in ieder geval eer aan
Earlquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:21 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Harder spelen![]()
Hoor je dat vrouwtje ook niet meer.
Ik had ook pas door dat ze binnen stond toen ze op m'n schouder tiktequote:Op dinsdag 14 april 2009 11:21 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Harder spelen![]()
Hoor je dat vrouwtje ook niet meer.
Vette gitaar manquote:
Och, die redden hun wel. Paar groupies is genoegquote:
Flamed maple in transblackquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Vette gitaar manNouja de gitaar zelf vind ik niet zo tof dat weet je
maar wel hele vette finish erop
Ja, dat is hetzelfde toch?quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Doet me aan m'n LTD denken
[ afbeelding ]
Ja, dat is hetzelfdequote:Op dinsdag 14 april 2009 11:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Geen idee, het lijkt er verdomd veel op![]()
Die is echt gaaf..quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weer zo'n geile kleur als die Dean van Dean.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
M'n ibanez vind ik ook nog steeds vet, blauwe doorschijnende finish met zwarte accenten in de nerfquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |